Recunoscătoare că visez


Stau pe o bancă şi admir priveliştea ce mă înconjoară. Simt o linişte acută şi mi-e puţin teamă dar ştiu că totul e spre binele meu. Atmosfera e calmă iar eu ma integrez perfect în ea. Ştiu că trebuie să fac o schimbare şi încep să analizez, să calculez şi să trasez linii, graniţe…Fiecare întâmplare petrecută în viaţa mea m-a ajutat până acum. De ce n-ar face-o şi asta ?

Până la urmă, am încercat fiecare variantă…am fost calmă, am fost şi zbuciumată ; am crezut, am şi avut dubii ; am râs cu poftă, am vărsat şi lacrimi ; am încercat să uit, mi-am adus şi aminte ! Însă nu am fost recunoscătoare…Am mulţumit deşi nu eram total mulţumită.

Dar acum am înţeles că orice eveniment, plăcut sau neplăcut, se transformă în experienţă.  Există o lecţie de viaţă în fiecare moment petrecut, în fiecare secundă trăită. Şi ştiu că trebuie să fiu recunoscătoare pentru toate lecţiile pe care le-am primit, căci nu au fost atât de dure precum le vedeam la momentul respectiv.

Ştiu că fiecare dorinţă îndeplinită îmi face inima să o ia din loc ; dar ştiu că şi iluziile spulberate au rolul lor şi n-ar trebui să mă descurajeze. Ştiu că fiecare veste bună pe care o primesc, mă face să tresar de fericire ; dar ştiu că ar trebui să am ambiţia să trec şi peste veştile rele.

Şi cel mai important…ştiu că visul devenit realitate nu trebuie să dureze o eternitate pentru a putea fi numit îndeplinit. Chiar dacă durează un an, o lună, o săptămână sau doar o secundă, trebuie să fim recunoscători că am reuşit să trăim ceea ce visam.

E greu să te trezeşti din vis dar întotdeauna trebuie să ai speranţa că, în seara următoare, vei visa şi mai frumos ! 

Acum sunt recunoscătoare că visez…că încă mai visez!

2 responses to this post.

  1. Posted by Robert on July 7, 2011 at 13:26

    Nice !

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

