O altfel de cameră, un altfel de hotel


Deschid ochii încet, nedorind să uit nicio secundă din visul ce tocmai s-a terminat. Mă întind pisiceşte şi dau la o parte cearşaful de pe mine. Sunt goală. Arunc o privire pe lângă pat şi descopăr o cămaşă albastră cu nasturii săriţi. O ridic şi la nări îmi ajunge mirosul unui parfum cunoscut, un parfum ce n-o să-l uit în veci. Zâmbesc şi o îmbrac, bucurându-mă de mângâierea catifelată a ţesăturii sale.

Păşesc timid spre fereastră şi o deschid, lăsând razele soarelui să pătrundă în toată camera. E aşa frumoasă priveliştea: valurile mării se izbesc de stâncile obosite, nisipul dogoreşte iar cerul parcă te invită să îl priveşti. Deja sunt nerăbdătoare să ajung pe plajă!

Dar deodată imagini înceţoşate îmi vin în minte: …uşa camerei se deschide brusc şi intrăm noi, sărutându-ne şi învârtindu-ne într-un cerc al pasiunii. Închizi uşa la loc cu piciorul şi mă izbeşti de perete. Îmi încolăcesc picioarele în jurul tău şi îţi alint baza gâtului cu limba. Ochii tăi înflăcăraţi cer mai mult, au nevoie de mai mult. Fac un pas spre tine şi te îndrum spre pat. Zâmbeşti şi te laşi condus. Te împing pe pat şi mă arunc asupra ta. Buzele tale fierbinţi nu vor să se desprindă de ale mele, aprinzându-mi întreg trupul. Te privesc în ochi şi cu o singură mişcare îţi desprind cămaşa. Nu te laşi mai prejos şi mă dezbraci într-o secundă, de rochie. Fiori îmi trec pe şira spinării iar coapsele îmi tremură a dorinţă.

Ca şi cum o melodie ar fi început deodată, trupul meu a dat startul unor mişcări unduitoare ce te-au făcut să-ţi pierzi minţile. Îţi roteşti mâna brutal în părul meu şi mă tragi aproape de tine. Îţi simt răsuflarea din ce în ce mai apăsată şi mâinile din ce în ce mai curioase. Patul este raiul nostru şi ne rostogolim într-un dans al plăcerii. Îmi descoperi sânii şi te înfrupţi animalic din ei, făcându-mă să tresar, să doresc, să înnebunesc. Greutatea corpului tău mă acaparează şi mă învăluie în fantezie. Ne privim în ochi şi cu buzele tremurânde ne confirmăm dorinţa comună. Mâna îţi coboară spre coapse, deşi privirea îţi rămâne fixată pe chipul meu. Zâmbetul tău parşiv trezeşte senzaţii pe care nu credeam că le voi avea vreodată. În câteva clipe rămânem goi dar plini de dorinţe…

Dintr-odată, însă, imaginile se întrerup, “visul” se disipează şi simt o mână cum îmi cuprinde întreg mijlocul. Eşti tu!… Mă săruţi suav pe obraz şi îmi şopteşti : „ţi-a plăcut, aseară?”.

„Tu ce crezi?”

Alte articole cu teme asemănătoare:

Un vis cu tine

Camera de hotel (opusul acestuia)

Dorinţă

Trecut, prezent, viitor

Relaxare

Magia primului sărut

One response to this post.

  1. Nu a fost destul de cald daca de dimineata geamul inca mai era [i]inchis[/i] 😛 …
    Glumesc. Ciudat si frumos ‘articolul’. E o amestecatura de arta si realitate explicata si relatata cu luxul unor italice si a unor bolduri. In ton cu anotimpul si cu locatia. Distractie placuta in continuare.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

