Facebook: de toate pentru toţi!

Facebook-ul mă amuză, serios! Să intru pe facebook şi să-mi verific „notificările” e o întreagă aventură pentru mine dar, în acelaşi timp, şi un răsfăţ total. De ce?…

Păi în primul rând pentru că cineva (nu ştiu cine, dar mi-ar plăcea să aflu) probabil, mă „denunţă” din când în când şi cei de la facebook îmi mai verifică contul o dată la două-trei zile, nepermiţându-mi să intru până nu e gata „controlul”. Şi trebuie să am răbdare! Nu mă deranjează, e chiar ilar să observ că sunt atât de periculoasă pentru societatea facebook-iştilor, încât să fiu „denunţată” aproape non-stop şi chiar să mi se şteargă şi poze „compromiţătoare”, uneori.

În al doilea rând, am norocul să am în listă o mulţime de categorii de „prieteni”.

Îl am pe individul care este fericitul posesor al numelui meu în lista sa de prieteni virtuali. Nu am interacţionat niciodată, nu ştim nimic unul despre altul, nu avem aproximativ nimic în comun în afară de 2 prieteni şi ăia tot virtuali (scrie în colţul din dreapta sus pe profilul său :P). Probabil mi-a dat vreo două „like-uri” la ceva ce am postat în trecutul îndepărtat, dar atât!

O mai am şi pe domnişoara stilată dar mereu îndurerată, neînţeleasă şi abandonată de soartă, ce îl adoră pe Enrique Iglesias şi îşi schimbă poza de profil de 4-5 ori pe zi, în speranţa de a primi mai multe „like-uri”. Interacţionează cu mine doar când se regăseşte în versurile vreunei melodii de pe „peretele” meu, cu un eventual suspin exprimat printr-un maimuţoi a.k.a emoticon.

Îl am pe băieţaşul de cartier ce-şi trăieşte viaţa şi-şi exprimă gândurile prin versurile cântăreţilor preferaţi. Adoră muzica şi dă like oriunde vede „CTC”, „Cedry2k”,”Specii” şi ceva legat de marijuana. E simpatic şi mereu cu zâmbetul pe buze la orice petrecere, până se „sparge” şi ajunge sub masă; dar dimineaţa se trezeşte fresh şi o ia de la capăt. Interacţionăm rar, dar nu numai virtual.

O am pe domnişoara mai falsă ca banii de Monopoly. Din pozele sale reiese că: are extensii de păr, unghii ce nu-i aparţin, ochi ce nu visau să aibă culoarea respectivă şi multe sutiene cu push-up, căci banii de silicoane încă nu i-au ajuns pe card. Visează la un tânăr chipeş, musculos, bogat şi care să-i facă toate mofturile, dar până dă de el, umblă cu „ceafă-lată” …ăla de are BMW X6 şi o îmbată cu JB în fiecare seară. Nu interacţionăm deloc, dar o păstrez în listă pentru zilele în care am nevoie de surse pentru bancuri.

Îl am pe rockerul pletos, ce are poze numai de la moşeli, repetiţii, concerte şi petreceri cu muuuultă băutură. Ne dăm „like-uri” reciproc, căci ne plac cam aceleaşi melodii şi mai interacţionăm uneori, când starea de ebrietate nu e în joc. E funny, deschis la minte şi ştie poante bune.

O am pe prietena exclusiv de pe facebook. Nu ne cunoaştem personal, dar ne înţelegem de minune vorbind pe internet şi avem şi o droaie de lucruri în comun. Ne dăm „like-uri” peste „like-uri” la orice răhăţel pe care îl postăm şi ne umplem de pupici pe la poze. E funny, cute şi mă binedispune!

Îl mai am şi pe stalkerul de facebook, care îmi dă like la orice şi comentează orice afirmaţie pe care o fac. Nu mă cunoaşte personal dar trăieşte cu impresia că ştie totul despre mine. Este un maniaco-depresiv, atotştiutor şi mereu cu mouse-ul pregătit pentru a da clickuri; este sursa principală de venituri a celor de la facebook.

Bineînţeles că îi am pe prietenii mei adevăraţi, pe membrii familiei mele, colegii şi foşti-colegii, persoanele dragi, iubite etc. Între noi ne permitem poante, schimburi de replici, de melodii şi comentarii, la care evident că se bagă şi cei enumeraţi mai sus.

Nu am nimic personal cu nimeni, toţi aceşti oameni îmi fac zilele mai bune şi-mi oferă, uneori şi surse de inspiraţie.( le mulţumesc pe această cale pentru asta!)

Sunt simple tipare şi dacă te regăseşti cumva printre ele: stai liniştit, nu vorbeam despre tine!

One response to this post.

  1. Interesant post:)))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

