Motive, chestii, socoteli…

Cum am mai spus şi în alte posturi, sunt îndrăgostită de mare. Când stau în faţa mării şi privesc linia orizontului, tot ce există rău în viaţa mea dispare, pentru o clipă! Tocmai de aceea, în fiecare vară, ţin neapărat să ajung câteva zile pe litoral. Nu aleg staţiuni pompoase, nu îmi plac fiţele, tocurile pe nisip şi cluburile cu muzică de bătut carpete. De aceea, prefer locaţia: Vama Veche. Am tot ales-o din motive variate, de câţiva ani buni şi nu am regretat niciodată.

„Cu cine mă duc?”

La fiecare început de vară, printre prietenii mei, mişună întrebarea „cine merge în Vamă?”.Toată lumea vrea, dar nimeni nu ştie sigur când va avea bani, concediu, dispoziţie, etc.

Eu…eu mă duc cu cine mă simt cel mai bine, cu cine mă distrez cel mai tare dar nu cu cine mă sufocă şi nu mă lasă să mă duc nici la wc singură. Nu îmi formez o „gaşcă” să mă duc în fiecare an cu aceleaşi persoane şi să fim o turmă care merge peste tot împreună, căci poate mi se „ridică” mie să mă duc la Stuff, când ei vor să se ducă în Goblin şi apoi apar discuţiile de genul „păi am venit împreună, mergem peste tot împreună”…Bullshit!

Deci, mă duc cu persoana iubită, sau cu prietenele cele mai bune, sau cu amicii cei mai apropiaţi. Numărul de persoane nu creşte oricum peste 5.

„Când mă duc?”

            În timpul verii. Nu contează perioada, nu vânez evenimente gen Stuffstock şi nu strâng din buci ca să economisesc bani să plătesc intrarea la concerte. Mai mult îmi place atmosfera de la sfârşitul lunii august sau din septembrie, când este totul învăluit în linişte, armonie şi voie bună. Nu e nici pustiu dar nici înghesuială, nu e nici linişte totală dar nici hărmălaie. E numai bine…

Aaaa…de 1 Mai mă mai duc, în schimb, căci a devenit o obişnuinţă, deşi cam detest senzaţia de „sardină în conservă” peste tot pe plajă. Pentru mine 1 Mai-ul a devenit un fel de „teaser” pentru sezonul verii, preludiu pentru plăcerea maximă.

            „De ce mă duc?”

Aş fi ipocrită să nu pun pe primul loc faptul că este mult mai ieftin şi convenabil pentru buzunarul meu. Dar, în afară de asta, mă duc să scap de chipurile cioplite de zâmbete false din jurul meu, să las în urmă tot ce e negativ în viaţa mea, măcar pentru o perioadă. Nu mă duc să mă fac „paletă” şi să combin toate băuturile posibile de la toate persoanele de pe plajă, nu mă duc să „trag dintr-un cui” şi să am ochii roşii, mici şi să semăn cu un iepuraş schizofrenic. Nici măcar pentru sexul sălbatic pe malul mării, nu mă duc! Prefer confortul patului, iar cine zice că sunt „mofturoasă” sau „răsfăţată”: balansaţi-vă voi, mă, cu poponeţul în nisip, să vă pătrundă scoica în adâncuri şi să vă simţiţi la fel de bine la vizita medicală, când o să vă elimine nisipul din găuri neexplorate nici măcar de voi!!!

Revenind, mă duc să mă relaxez, să ţin de mână libertatea dansului pe plajă şi să mă simt iubită cu adevărat de tot ce mă înconjoară.

Părerea voastră contează!

