Coincidenţe…sau nu?

             

          Îmi spunea cineva odată că nimic nu e întâmplător, că aceste coincidenţe nu există şi că fiecare eveniment din viaţa cuiva are rolul lui bine stabilit. Altcineva îmi spunea că nu e adevărat, că nimeni nu stă să ne „scrie” nouă destinul şi că anumite întâmplări reprezintă coincidenţe cărora nu trebuie să le dăm importanţă.

            Eu sunt pe undeva la mijloc cu părerea. Cred că există coincidenţe: când trece cineva pe lângă mine, pe stradă, la două ore după ce mi-a trecut şi prin minte chipul său. Dar dacă văd persoana respectivă de fiecare dată când mă gândesc la ea, atunci clar devine un „semn” pentru mine.

            Dar dilema mea este: cum ar trebui să acţionez când văd „semnul”? Să păşesc spre el, să-l agăţ de „toartă” şi să-l atrag cât mai adânc în viaţa mea? Sau să aştept să vină singurel? Căci mai există, bineînţeles, varianta să mă înşel şi să fie totul o maaare coincidenţă. Şi atunci există riscul să o „iau peste ochi”.

        Probabil cineva o să spună: „dacă nu-ţi asumi riscuri, degeaba trăieşti!”. Dar câte riscuri înseamnă prea multe riscuri? Când trebuie să renunţi şi când trebuie să lupţi în continuare?

               Cam multe întrebări într-un singur articol. Mă opresc…

Don’t it mean “I love you”?…Think it means “I love you”…

One response to this post.

  1. Pana la urma n-ai nimic de pierdut. Indiferent daca iese bine sau rau, va fi o experientza din care vei invatza ceva.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

