La mulţi ani ! E 11 septembrie…

Tocmai am văzut pe un site poza asta:

Şi mi-am spus: “ce întrebări stupide pot pune unii oameni!” Nu, nu sunt insensibilă, ştiu că au murit foarte multe persoane pe 11 septembrie 2001. Aveam 11 ani când a avut loc tragicul eveniment şi ţin minte că pe orice canal TV mutam, erau imagini cu turnurile-n flăcări; ceea ce m-a făcut să-mi dau seama de importanţa subiectului.

Mă gândesc oare, dacă deschideam frigiderul tot asta vedeam?…

Revenind la subiect, însă! Întrebarea din imaginea de mai sus mi se pare de-a dreptul idioată. Dacă apuci să întrebi pe cineva cum se simte de ziua sa de naştere, după evenimentele respective, înseamnă că trăieşte, ceea ce ar trebui să fie un motiv de extaz.

Din câte am dedus eu, întrebarea este pusă cu scopul de a primi un răspuns de genul: „mă simt prost că sărbătoresc ziua mea de naştere când alţii îşi plâng rudele decedate în urma atentatului”. Asta ar fi o mare prostie! Inima-ţi bate în continuare, încă respiri, ai sentimente, trăiri, ai ocazia să asişti la sfârşitul lumii (că doar vine 2012 acum…altă tâmpenie, dar şi altă poveste)! Bucură-te cât mai poţi, cretin mic şi sufletist. Enjoy your life and let others bother for their own!!!

RIP tuturor decedaţilor, că tot e „aniversarea” morţii lor astăzi şi e difuzată pe toate canalele (Note to self: să deschid frigiderul şi să mă uit atent. Poate văd două turnuri…). Iar celor care îşi sărbătoresc ziua de naştere astăzi: îmbibaţi-vă ficatul în alcool şi dansaţi pe mese toată noaptea, căci în orice zi vă poate pica avionu-n cap (indiferent de a cui e ziua de naştere atunci)!

One response to this post.

  1. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

