Vreau!

Nu mai sunt întinsă în iarbă, nici pe marginea unei stânci, nici măcar pe malul mării învolburate. Sunt întinsă pe covor, cu o carte în mână şi cu miros de cafea în nări. Pe fundal rulează episoade dintr-un serial pe care l-am văzut de „n” ori şi de care nu mă pot plictisi.

            Citesc câte un rând din fiecare carte pe care o am în bibliotecă şi încerc să conturez o „altfel” de poveste în capul meu. Le deschid aleatoriu şi copiez pe o foaie câte o propoziţie. Nu ştiu ce mă împinge să fac asta…căci inspiraţia nu mi se consumă prea uşor.

            Probabil o iau razna pe zi ce trece tot mai mult, sau poate îmi revin la normal. Dar asta voi afla mai târziu…

            Cred că vreau ceva nou, ceva nemaiîntâlnit, ceva mai presus decât o banala poveste de iubire, finalizată prin sunetul unui „da” în faţa primarului. Nu vreau fluturaşi în stomac, muzică romantică şi lumânărele parfumate. Nu vreau cărări din petale de trandafiri, care să mă ducă spre Făt-Frumos şi calul său alb şi patetic.  

            Nu vreau un palat din care să ies doar când mă duc la petreceri simandicoase şi nu vreau să învăţ să cânt la pian şi să dansez balet, în timp ce „prince charming” se bate cu zmeii pentru „împărăţia” noastră.

            Vreau energie!

            Vreau să-mi mişc posteriorul din casă şi-n timpul zilei şi nu doar pentru că trebuie să o fac, ci pentru că îmi face plăcere.

            Vreau mister!

            Vreau să nu ştiu cine îmi spune „te iubesc” şi de ce s-a îndrăgostit de mine!

            Vreau pasiune!

            Vreau să fiu prinsă în lanţurile dorinţelor şi să mă zbat doar pentru a-mi prelungi agonia.

            Vreau să alerg, vreau să zbor, vreau să plutesc şi apoi să cad, pentru a mă putea ridica din nou.

            Vreau adrenalină, viteză, durere şi nebunie curată!

            Dar poate mâine mă voi răzgândi şi voi reveni la a scrie un poem pustiu, pe care vântul schimbărilor îl va purta spre tine.

2 responses to this post.

  1. Posted by Robert on September 23, 2011 at 14:43

    Totul e sa vrei!

    Like

    Reply

  2. Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

