Satisfacţie 0

Văd oameni ciudaţi în jurul meu în fiecare zi. Oameni ce prin comportamentul lor îmi provoacă o stare de disconfort. Poate pentru ei e ceva normal să se poarte într-un anumit fel, ce mie mi se pare total anormal. Poate că şi eu sunt, pentru ei, o ciudată.

        Şi chiar sunt ciudată.

Am ajuns la concluzia că niciodată nu voi fi pe deplin satisfăcută. De ce?…Pentru că de fiecare dată când îmi doresc ceva, lupt din tot sufletul să obţin ceea ce vreau, dar după ce am reuşit, simt un gol în stomac şi satisfacţia coboară, brusc, la zero; simt că nu mai am nevoie de ceea ce înainte îmi doream cu ardoare. Întotdeauna vreau ceva mai mult, ceva în plus sau chiar ceva în minus.

Dacă vreau neapărat să-mi cumpăr un obiect, „fac pe dracu-n patru” şi îl cumpăr, oricât ar costa. Apoi, îl ţin în mână şi parcă nu-mi mai place aşa mult.

Dacă vreau să plec într-un loc, departe, o fac, indiferent de consecinţe. Dar când am ajuns acolo, mi se face dor de casă în secunda doi şi îmi ard tălpile să mă întorc de unde am plecat.

Dacă mi se pune pata pe cineva, iar persoana respectivă nu are pic de interes pentru mine, pun tot ce am la bătaie, pentru a-l ademeni în braţele mele. Şi atunci când mâna mea se află într-a lui, nu ştiu cum să-l fac să dispară mai repede din viaţa mea.

De fiecare dată când obţin ceva, nu mă limitez acolo…şi poate într-un fel e bine. Dar pe de altă parte, uneori nu mă suport eu, să fiu aşa; să nu-mi mai convină ceea ce voiam cu disperare cu 10 secunde înainte şi să-mi doresc mai mult, mai bine, mai puţin, mai repede, mai încet, mai niciodată, mai acum!

Poate nu întotdeauna trebuie să obţin ceea ce vreau…ca să am mereu un motiv pentru care să lupt!

3 responses to this post.

  1. Stiu cum este sa vrei ce este mai bun, mai sus, mai frumos si sa nu fii multumita mai apoi. Dar cred ca este in firea omului sa vrea mai mult, din ce in ce mai mult, chiar daca stie ca tot nu o sa ii convinga ceva pana la urma. Chiar si oamenii mediocrii isi doresc mai mult, dar fie nu au curaj, fie sunt prea comozi, fie nu pot mai mult, dar dorinta exista mereu. Nu cred ca este o problema sa iti doresti ceva cu tot dinadinsul, dupa care sa te gandesti ca nu a fost cea mai stralucita idee pentru ca asta face parte din formarea individuala a fiecaruia. Eu cred ca ambitia este o calitate pentru o persoana si respect pe oricine care are curajul sa mearga tot mai sus.

    Like

    Reply

  2. Posted by Axlandra on September 24, 2011 at 14:57

    I’ll try it…:)) Thanks!

    Like

    Reply

  3. incearca sa faci ceva ce nu-ti place,daca ajungi sa-ti placa dupa un timp, poate o sa dureze mai mult😛

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

