Blocaj

Ştiţi sentimentul acela ciudat, ce apare atunci când te gândeşti la o persoană şi peste câteva secunde o vezi pe stradă, sau te sună, sau îţi dă un eventual „like” pe Facebook? Nu ştiu cum se manifestă senzaţia la voi, dar mie mi se blochează brusc tot corpul şi, odată cu el, şi gândurile.

Iar în momentul când revine totul la normal, încep să analizez. Şi eu sunt o persoană care „dezgroapă morţii” şi-şi aduce aminte de toate porcăriile posibile, până la cel mai mic detaliu; ceea ce nu mă ajută deloc în situaţii de genul, căci încep să interpretez totul ca pe un mare „semn”. O fi aşa, n-o fi aşa?…Naiba ştie!

Cert e că, fix atunci când sunt convinsă că nu mai există eveniment pe lumea asta să mă surprindă, „aterizează bomba” în viaţa mea. Ba trebuie să încep un proiect nou şi nu mă simt deloc pregătită (şi, evident intru puţin în panică), ba trebuie neapărat să ajung într-un loc şi pe distanţa parcursă apar zeci de obstacole (care mă scot din sărite), ba apar noi persoane în viaţa mea care-mi tulbură mintea (deja fragilă), ba apar persoane din trecut, de care eram convinsă că nu voi mai auzi (deşi speram să mă înşel).

Şi uite aşa, devin un pachet de emoţii cu fundiţă&co.mai ales, atunci când se întâmplă….toate deodată!

Şi nu se termină aici, pentru că eu nu funcţionez bine în condiţii de stres. Iar toate aceste noutăţi, sincronizate ca într-o glumă a universului, să apară în acelaşi timp, mă cam acoperă de stres. Şi stau…nu fac nimic în afară de ceea ce mi se zice. Mă blochez, din nou, deşi în mintea mea, sunt o mie de întrebări, o mie de sugestii şi câteva dorinţe.

Efectiv, stau şi mă uit în gol cu orele şi nu ajung la nicio concluzie, nu găsesc nicio explicaţie.

Dar nu pot să zic că nu-mi place…ar fi monoton să fie totul cum mă aştept şi cum vreau eu. Momentan, am răbdare…şi mai aştept „semne”!

2 responses to this post.

  1. Posted by Robert on October 8, 2011 at 14:21

    doresti*

    Like

    Reply

  2. Posted by Robert on October 8, 2011 at 14:21

    Si semnele incet incet vor aparea, iar tu, cu siguranta le vei intelege mesajul! Cu rabdare si credinta in visele tale, poti face tot ce iti imaginezi, dorezi sau visezi!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

