Iubesc…

Azi mărturisesc. Astăzi îmi deschid sufletul. Azi nu îmi mai montez zâmbetul fals pe faţa mult prea palidă; nu mă mai ascund de ceea ce simt. Doar astăzi, îmi răstorn tolba de sentimente şi gânduri şi plec mai departe!

 

Iubesc…

Da, iubesc! Nu pot şi nu vreau să trăiesc fără să iubesc. Viaţa ar fi pustie şi nu ar avea niciun sens dacă n-aş iubi, dacă n-aş oferi tot ceea ce vreau să ofer, dacă n-aş face tot ceea ce-mi stă în putinţă pentru a arăta unei persoane cât de mult o iubesc.

Iubesc simplu, naiv. Sunt încă o copilă cu codiţe împletite, ce se gândeşte la prima sa iubire, nostalgică şi cu privirea înlăcrimată. Iubesc simplu căci îmi amintesc cât de uşor şi frumos era totul când te-am întâlnit. Zâmbeam fără să-mi dau seama, iar trupu-mi emana energie, putere şi voinţă. Voiam să te cunosc mai bine, voiam să mă mulez după dorinţele şi aşteptările tale. Voiam să nu-mi vezi defectele niciodată, deşi nici eu nu ştiam care sunt exact, acelea. Dar tu m-ai ajutat să le descopăr şi ai suferit alături de mine şi pentru mine, şi m-ai făcut să le şi înţeleg. De aceea, încă te mai iubesc, simplu, naiv.

Iubesc pasional, rapid, fulgerător. Sunt încă adolescenta rebelă care s-ar urca pe boxă, în club, alături de băiatul rău şi periculos din ultima bancă. Iubesc pasional căci ţin minte nebunia cu care acţionam alături de tine, spiritul de aventură care reuşea să te uimească, viclenia cu care reuşeam să te conving să faci cele mai tâmpite şi perverse lucruri. Voiam să te iubesc la  150 de km/h; la 200 m înălţime, suspendaţi de o funie; sub apa mării, iarna. Voiam să nu-mi vezi frica niciodată, deşi tot timpul eram timorată, de parcă presimţeam în fiecare clipă, o altă tragedie. Dar tu m-ai ajutat să-mi controlez teama şi ai suferit, luptându-te cu gândurile mele pesimiste. De aceea, încă te mai iubesc, pasional, rapid, fulgerător.

Iubesc complicat, răzbunător. Sunt încă nebunia în persoană, care şi-ar înfinge colţii în orice altă felină care ar atenta la persoana pe care o iubesc. Iubesc complicat căci îmi amintesc cum te scoteam din minţi, căci te voiam numai pentru mine şi refuzam să te împart chiar şi cu prietenii tăi. Voiam să te aşez în vitrină şi să te lustruiesc în fiecare zi, să nu permit niciunui firicel de praf să se aşeze pe tine. Voiam să nu existe nici cea mai mică şansă de a te pierde vreodată, deşi în fiecare clipă a existenţei noastre mai scoteam câte o verigă din lanţul ce ar fi putut să ne unească pe veci. Dar tu m-ai ajutat să realizez că pot trăi şi fără tine şi ai suferit, lăsându-mă în urma ta, oferindu-mi cea mai cruntă lecţie. De aceea, încă te mai iubesc, complicat, răzbunător.

Iubesc la plural, în mod diferit. Iubesc şi băiatul pe care nu l-am avut vreodată, îl iubesc şi pe cel pe care încă îl mai am, îl iubesc şi pe cel la care tânjesc, în continuare, după atâta timp.

Iubesc şi voi iubi mereu. Vă voi iubi mereu ! Te voi iubi mereu !

13 responses to this post.

  1. […] „Iubesc pasional, rapid, fulgerător. Sunt încă adolescenta rebelă care s-ar urca pe boxă, în club, alături de băiatul rău şi periculos din ultima bancă. Iubesc pasional căci ţin minte nebunia cu care acţionam alături de tine, spiritul de aventură care reuşea să te uimească, viclenia cu care reuşeam să te conving să faci cele mai tâmpite şi perverse lucruri. Voiam să te iubesc la  150 de km/h; la 200 m înălţime, suspendaţi de o funie; sub apa mării, iarna. Voiam să nu-mi vezi frica niciodată, deşi tot timpul eram timorată, de parcă presimţeam în fiecare clipă, o altă tragedie. Dar tu m-ai ajutat să-mi controlez teama şi ai suferit, luptându-te cu gândurile mele pesimiste. De aceea, încă te mai iubesc, pasional, rapid, fulgerător.” – text apărut În Grădina Mea […]

    Like

    Reply

  2. Posted by Axlandra on October 12, 2011 at 13:52

    Ba s-a cam răsfrânt…dar, după cum ziceam, sunt masochistă!🙂
    Iar în privinţa ciudăţeniilor….fiecare om e ciudat în felul său!:)) Nu e asta problema…ci cum le stăpânim şi cum le facem faţă!

    Like

    Reply

  3. Posted by Axlandra on October 12, 2011 at 12:24

    Da…la partea cu detaşatul de oameni te înţeleg perfect. Eu cred că am şi un sâmbure de masochism în mine. Chiar dacă o persoană dragă mi-a făcut rău, nu pot să nu mai ţin legătura cu ea…căci m-ar durea mai tare…I’m a little freak!:))

    Like

    Reply

    • Posted by Meanbrake on October 12, 2011 at 13:50

      Pai si chestia asta nu s-a rasfrant asupra prezentului? Ma refer la partea in care oameni ai trecutului tot apar in viata ta si iti distrug prezentul… si asta doar pentru ca nu te-ai putut detasa niciodata de ei cu adevarat.
      Eu te inteleg perfect si nu stiu in ce masura esti ciudata. Stii tu… intotdeauna e bine sa lasi loc de “buna ziua”, dar cand vine vorba de persoane cu care ai avut o relatie…. e cam aiurea. Eu unul nu as putea fi amicul cuiva ce m-a ranit sentimental. Tot ce fac e sa ma ascund in mine si sa sufar…
      Who it’s the freaky now? ;))

      Like

      Reply

  4. Posted by Axlandra on October 12, 2011 at 10:02

    Dap.Îmi place mult melodia şi nu o ştiam!😀
    Iar în ceea ce priveşte întrebarea ta, probabil dacă stai şi te gândeşti mai bine la persoana ta, o sa descoperi mai mult decât o frază! E mai greu să o “aşterni pe hârtie”, dar de ştiut tu o ştii deja!🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Meanbrake on October 12, 2011 at 11:04

      :D:D
      Nu stiu… uneori sunt momente in care imi lipsesc pur si simplu cuvintele, pentru ca alteori sa am un conglomerat de ganduri si idei, tocmai aceasta abundenta zapacindu-ma. Din pacate niciodata nu am stiut sa ma detasez de oameni. Cand am fost fericit si oarecum implinit, imi lipseau cuvintele (cel putin cele scrise). Apoi, cand am suferit, isi faceau prezenta acele nenumarate ganduri ce practic ma duceau spre pragul nebuniei.
      Cred ca si eu iubesc… naiv, pasional, fulgerator, dar mai ales complicat. ;))

      Like

      Reply

  5. Posted by Axlandra on October 11, 2011 at 17:35

    Poţi să mai dai share la tolba cu melodii, dacă vrei!:P Nu mă supăr, fie că ştiu melodiile sau nu.

    Like

    Reply

    • Posted by meanbrake on October 11, 2011 at 23:04

      Pai doar nu esti enciclopedie muzicala? Nuu?? ;))
      Uite aici o piesa…

      Mi-a fost destul de greu sa o aleg deoarece mai toate piesele lor sunt oarecum speciale.
      P.S.: Cum se face ca unii gasesc 101 chestii despre ei, iar eu nici macar o fraza care sa ma caracterizeze nu gasesc? :))

      Like

      Reply

  6. Posted by Meanbrake on October 9, 2011 at 15:10

    Crede-ma ca e o placere. Am rasfoit (daca pot spune asa) blogul tau si pe langa lucrurile frumoase pe care le scrii, am dat si de muzica buna. Si ca tot vorbeai tu de iubire… Muzica probabil este singura care ne mangaia neconditionat, singura care e capabila sa ne ridice in zbor fara a ne prevesti o eventuala prabusire.

    Iata o mostra: http://www.youtube.com/watch?v=1j1PKJjBcKM

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on October 9, 2011 at 15:13

      Adevărat!🙂 Ştiam melodia, e faină rău! Mulţumesc!

      Like

      Reply

      • Posted by Meanbrake on October 9, 2011 at 15:25

        O stiai?? Pff… asta chiar e o raritate. Nu mi-a iesit… ;))
        Mai am multe in “tolba cu melodii”, dar mai bine ma retrag onorabil acum, cat inca mai tin capul sus. :))

        Like

  7. Posted by Axlandra on October 9, 2011 at 12:56

    Mulţumesc! Bine ai venit la mine pe blog!😉

    Like

    Reply

  8. Posted by Meanbrake on October 9, 2011 at 12:30

    Iubirea fara un strop de pasiune, chiar si fara acea naivitate, nu inseamna absolut nimic. Este mare lucru sa stii sa iubesti, dar si mai mare lucru e sa doresti a invata acest lucru. Si eu iubesc, caci asta stiu cel mai bine… Pur si simplu doar in felul acesta m-as putea simti implinit.

    P.S.: Bine te-am gasit…😀

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

