Despre tine

Toate posturile mele au fost şi sunt, în continuare, scrise…gândindu-mă la tine. Dar, mă întreb, cum ar fi dacă te-aş avea în faţa ochilor? Cum ar fi dacă aş tasta fiecare emoţie ce mă cuprinde, în secunda imediat următoare atingerii tale.

Sunt atâtea lucruri, poate mărunte şi nesemnificative, pe care aş dori să ţi le spun, dar ce rost ar mai avea?

M-ai asculta dacă, în timp ce mă joc în părul tău, ţi-aş mărturisi că am fost naivă? M-ai lua în seamă dacă, în timp ce ţi-aş mângâia obrajii, te-aş ruga să-ţi imaginezi o lume în care eu nu mai sunt naivă?

Sunt atâtea detalii pe care le-aş evidenţia pentru a face totul mult mai uşor. Sunt atâtea clipe pe care le-aş retrăi, sub ochii tăi, doar pentru satisfacţia ta; doar pentru a ne reasigura că am fost „acolo”.

Aş vrea să fii acum, aici, şi să îmi vezi chipul atunci când scriu despre tine, despre noi, despre ceea ce simt. Poate aş face totul diferit, dacă în locul monitorului, ai fii tu. Poate în loc de cuvinte, ar fi atingeri şi priviri, ce ar reflecta tot ce vreau să înţelegi.

Dar nu eşti aici şi tot ce pot face e să scriu, în speranţa că vorbele mele vor ajunge la tine. Încă te caut deşi te-am găsit, acum multe vieţi în urmă. Am răscolit suflete şi am frânt inimi, crezând că te voi afla. Şi ştiu că citeşti aceste rânduri şi ştii că e vorba despre tine; poate ţi-am frânt şi ţie inima cândva.

Mă adresez ţie şi vreau să înţelegi…ştiu ce am fost…ştiu ce sunt…şi ştiu ce vreau să fiu. Dar nu pot face nimic singură.

Părerea voastră contează!

