Băi, îmi dă cu virgulă!

În ultimele două zile nu am avut chef să fac nimic altceva decât să vizionez filme. Invitaţiile în oraş nu mă atingeau cu nimic,drept urmare mi-am îmbrăcat cea mai comodă pijama, m-am aprovizionat cu ceva dulciuri şi suc şi „hop în pat!”.

Nu o să vă plictisesc acum cu filmele pe care le-am văzut şi ce m-a impresionat cel mai mult la ele…căci recenzii sunt „hăt-hăt” pe atotcunoscătorul google.

În schimb, o să vă bat la cap cu tot ce am observat eu prin filme. Sunt anumite detalii care nu-mi dau pace.

Spre exemplu: în filmele cu extratereştrii, aţi observat că toţi, dar absolut toţi locuitorii altor planete, au acelaşi croitor? Şi aţi observat că acel croitor e cam fixat pe o singură idee de „design”: o singură bucată de material (de cele mai multe ori argintie) cu fermoar? Omu’ nu prea mai are inspiraţie din câte pot să-mi dau seama. Şi mă gândesc eu aşa…noi, ca planetă, avem sute de stiluri de a ne îmbrăca, o mulţime de limbi şi religii, iar extratereştrii ăştia au o durere atât de mare la bască pentru diversitate încât au o singură limbă, o uniformă şi o religie. Dar vor să ne cucerească planeta…ca să-şi complice existenţa bănuiesc…

Bineînţeles mai există şi extratereştrii de pe planeta nudiştilor, care nu au croitor şi apar în c*ru gol în faţa americanilor…

Sau, dacă într-o junglă, oarecare…e un grup de oameni format din cinci bărbaţi şi, surprinzător, o singură femeie…şi deodată apare un şarpe veninos; la cine credeţi că se va „repezi” animalul respectiv? Nu la cei cinci musculoşi cu pătrăţelele la vedere şi pletele-n vânt! Doamne fereşte! Va atenta la firava domnişoară, bineînţeles! Şi toţi masculii atunci, care mai de care, înconjoară „bestia” şi încearcă să o „fenteze”… De asemenea, dacă există vreun „bad guy” în grupul respectiv, acela sigur va fi ucis de animal, în timp ce un „hero” va ridica şarpele ca pe un cablu şi-i va muşca mititelul căpuşor.

Alt exemplu ar fi că absolut toate personajele din multe filme sunt sănătoase tun: nu vezi unu să strănute, să tuşească, să-şi sufle nasu, etc. Iar dacă printr-o minune unul tuşeşte şi are febră, e semn clar că e pe moarte şi tre’ să-şi scrie testamentul.

O altă chestie e cu bombele, frate…toate „minţile rele” care creează bombe, se gândesc totuşi la sufleţelul „eroului” care trebuie să taie firul corect şi montează restul firelor în culori diferite. De asemenea, îi montează şi un ditamai display-ul…să nu cumva să nu observe omu’ câte secunde mai are până la „alegerea finală”, care de obicei, are loc cu o secundă înainte să se detoneze bomba.

Ajungând la maşini, pe lângă faptul bine cunoscut că fiecare parchează unde-l taie capu’ fără să păţească absolut nimic (probabil având pile la regizor), oamenii din maşinile decapotabile nu suferă niciodată de „păr în ochi”, mereu le bate vântul din faţă, lăsându-le chipul complet liber de rebelele fire de păr.

Ar mai fi multe…dar cum spuneam şi la început, nu vreau să vă plictisesc.

A mai observat cineva chestii de genul acesta?

 

 

Bineînţeles mai există varianta ca eu să nu fi văzut filmele în care „nu e aşa” ! Aştept să mi le spuneţi voi!

12 responses to this post.

  1. Posted by Axlandra on November 14, 2011 at 15:27

    Ok!:D

    Like

    Reply

  2. voi reveni cu o lista cu filme…sunt un consumator inrait, imposibil sa nu gasim ceva bun…:P
    vom sta de vorba si vom pune la punct nevoile tale si ce are piata de oferit :))

    Like

    Reply

  3. Posted by Axlandra on November 14, 2011 at 15:21

    Chiar era pe listă filmul…dar dacă zici că-i de căcat…nu mă mai uit!:))) Nu vreau să-mi mai pierd o oră, două din viaţă aiurea!:))))
    Şi da măi…femeile astea şi stările lor…:)))))

    Like

    Reply

    • ca sa scapi de starile astea de te-au cuprins, ai putea sa nu te mai uiti la filme cu extraterestrii, la filme de dragoste, la filme de actiune cu un erou principal sau la filme ce contine scene din jungla cu 5 barbati si o femeie :))

      Like

      Reply

  4. Am văzut Apollo 18 aseară, ceva gen Paranormal Activity cu astronauți. O porcărie! Mă rog, monștrii de acolo sunt pietre de fapt, deci nu au croitor. În rest, toate sunt bullșituri(cu Ș că e românește) de Hollywood… Căcat.

    Referitor la starea ta, am o prietenă care a trecut prin aceeași fază… Ce oameni și femeile astea!

    Like

    Reply

  5. Posted by Axlandra on November 14, 2011 at 15:17

    Ba uneori e chiar plin de sânge pe meclă!:))))

    Like

    Reply

  6. 1) extraterestrii in filmele noi sunt ori monstrii ori sunt reprezentati de un nor de fum sau de vreo particula ucigatoare😛
    2) 5 barbati+o femeie=un asiatic, un negru, un hispanic, un caucazian tocilar, un caucazian muschiulos, o femeie super sexy…si aici, in filmele noi, s-au cam inversat rolurile…femeia ii salveaza pe fraieri :)) negrul moare repede…muschiulosul o ia razna si moare intr-un final…hispanicul e cel mai interesant, dar moare si el nemeritat…tocilarul ramane cu gagica…
    3) pentru oameni care tusesc sau stranuta sau au febra, uita-te la filme despre drogati…toti sunt varza😛
    4) aici ai perfecta dreptate…si deobicei “it’s the red wire” :))
    5) mai adaug ca pe langa faptul ca parcheaza total anapoda, isi mai lasa si portiera deschisa sau cheile in contact😛
    6) ai uitat de vestita faza de dupa partida de sex: el cu cearsaful de la brau in jos, ea cu cearsaful de la gat in jos😛
    7) totii eroii care isi iau bataie sora cu moartea, reusesc sa-si revina si sa castige…iar toti ceilalti loviti cu varful degetului de erou, pica jos inconstient…
    8) si 9) si 10) s.a.m.d. …am multe, dar ma dor degetele :)) si ma striga un excel la birou…ar trebui sa-l termin😛

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on November 14, 2011 at 15:08

      Dap, ai dreptate! :)))) Sunt atât de “cute” fazele când eroul e plin de sânge dar încă mai are un strop de forţă cu care reuşeşte să îl învingă pe ăla rău!:)) Merci pentru comment!😀

      Like

      Reply

      • my pleasure
        si nu e plin de sange…e batut mar…isi ia atatia pumni si picioare si scaune si rangi si alte alea peste corp si ceafa, mai mult decat isi ia un sac de box dupa un an de antrenamente…
        si tot se ridica…si castiga…vars o lacrima tot timpul :))

        Like

Părerea voastră contează!

