Oraşul sufletului meu

Tocmai am primit o leapşă de la Raluca Maier şi cum mie îmi plac la nebunie „jocurile” de acest gen, nu am ezitat să răspund la „provocare”.

Subiectul ar fi : care este oraşul sufletului meu?

Ca să pot oferi un răspuns mai întâi ar trebui să-mi fac o autoanaliză şi apoi să văd ce mi s-ar potrivi.

Sunt mai mult pasăre de noapte, rare fiind zilele în care ies din casă din pură plăcere, pentru a savura razele soarelui. Nu mă plimb foarte des, deci peisajele minunate aş prefera să le observ după ce am parcat maşina undeva aproape. Nu sunt ahtiată după „shopping”, mai mult de 5-10 minute nu rezist într-un magazin. Îmi plac filmele la nebunie, deci dacă oraşul are cinema aproape de locuinţa mea, sunt cea mai fericită. Mă mai duc din când în când şi pe la expoziţiile care-mi atrag atenţia, dar nu sunt pasionată. Îmi place să citesc, deci o clădire imensă, plină de volume, a unei biblioteci m-ar impresiona destul de mult. Iar viaţa de noapte, mi-o petrec în cluburile cu muzică acceptabilă (ca să nu fiu pretenţioasă şi să zic muzică bună), însemnând ceva dansant (nu jumătate de oră acelaşi ritm, eventual).

După ce am spus toate astea…cred că orice oraş mi s-ar potrivi dacă i-aş scoate în evidenţă doar caracteristicile care mă interesează pe mine, căci orice oraş are bibliotecă, muzeu, un club,două acolo şi o sală de cinema.

De aceea m-am decis să fac şi eu testul de pe Blogthings şi să văd ce iese.

Drept urmare: „You belong in Barcelona”

„When it comes to Europe, you don’t want to decide between culture and fun. You want art by day and a big party by night.
Barcelona is ideal for you. You can check out some Picasso, eat some tapas, take a siesta, and then dance all night!”

Şi dacă stau şi mă gândesc bine, da…cam aşa e. Căci ador limba spaniolă (da, telenovelele sunt de vină, recunosc!), aş renunţa la comoditate şi m-aş plimba ore în şir pe Las Ramblas să savurez fiecare colţişor şi să aplaud fiecare artist de stradă. Aş fi interesată să vizitez Muzeul Maritim, să aflu istoria vieţii din Mediterană şi să admir fiecare peştişor din cel mai mare Acvariu al zonei Mediterane.

Iar ceea ce m-ar cuceri pe deplin şi m-ar împiedica să mai părăsesc locul vreodată: marea. Sunt topită după plimbările desculţă pe plajă, băile la miezul nopţii printre valuri, colecţionarea scoicilor şi a pietrelor colorate, etc.

Abia aştept clipa în care voi spune: „Barcelona, here I come!”

Vă las şi un videoclip cu un dans minunat de pe unul din bulevardele Las Ramblas:

Leapşa merge mai departe la orice persoană doritoare!

3 responses to this post.

  1. Thanks a ton for stating your opinions. Being a writer, I am always in need of unique and different solutions to think about a topic. I actually uncover fantastic creativity in doing this. Many thanks

    Like

    Reply

  2. Ce misto! Vreau si eu spectacole de genul asta pe strada :X

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

