Wonder Woman pentru o zi

Pe principul « că dacă n-ar fi nu s-ar mai povesti » m-am hotărât să răspund « provocării » primite de la Raluca Maier şi Gabriel Andrei şi să continui leapşa despre aspiraţiile profesionale. Gândindu-mă la ce profesii aş fi ales eu dacă nu se inventa jurnalismul, mi-am adus aminte de o replică din Grey’s Anatomy (da ştiu, sunt disperată după seriale şi reţin foarte multe replici pe care le şi folosesc în viaţa de zi cu zi). Replica suna cam aşa : “There’s only three careers I’ve ever wanted: ruler of my own planet, Wonder Woman, or a surgeon. I don’t see any invisible planes or extra countries lying around.”

Pentru că prinţesele, palatele şi piticii la costum care să-mi aducă flori dimineaţa, nu prea mai există…trebuie să aleg ceva cât de cât concret.

1. Medic

Revin la obsesia mea pentru Grey’s Anatomy şi nu numai: de mică îmi doream să fiu doctoriţă şi să salvez oamenii. Mă imaginam cu stetoscopul în mână şi cu un halat alb imaculat pe mine, zâmbind pacienţilor şi vindecându-i cu o simplă atingere. Dar odată cu trecerea timpului am descoperit cărţile de anatomie şi denumirile kilometrice ale bolilor, simptomelor,etc. De aceea, dacă într-un univers paralel, aş putea să am o profesie fără să fie nevoie de studii, doar să o aleg, iar informaţiile să se alinieze frumos în creieraşul meu, aş alege medicina.

 

2. Actriţă

Pe scenă, pe micile ecrane, pe marile ecrane, etc. Nu ar avea importanţă locul, ci actul în sine. Să  mă aflu sub lumina reflectoarelor, să îmi spun replicile ca şi cum aş da „bună ziua”, să mă fac una cu personajul interpretat şi să ştiu că există persoane care mă admiră pentru ceea ce fac. Ar fi interesant, măcar pentru o zi, să joc un rol: negativ, pozitiv, principal sau episodic; aş fi fericită oricum.

 

3.Antrenoare de Karate

Da, am şi o latură mai „animalică” în mine. Deşi am făcut karate timp de 1 an şi ceva, tot nu pot spune cu siguranţă că sunt în stare să mă apăr în faţa unui grup de cocalari pus pe „şotii”. Am putere cât o musculiţă beţivă şi recunosc că uneori mi-aş dori să mă fi ţinut de sportul asta, ca să nu-mi mai fie teamă să merg noaptea, singură pe stradă (uneori chiar şi ziua). De aceea, mi-aş dori ca într-o viaţă viitoare să fiu antrenoare de karate; să merg ţanţoşă prin tronsoane, să nu-mi fie frică să dau cu pumnul atunci când e cazul şi să-i „educ” şi pe ăia mai mici şi pricăjiţi (a.k.a elevii mei) să bată pe cine trebuie şi când trebuie.

 

4. Cântăreaţă

Nu ştiu dacă există om care să fi ascultat vreodată o melodie anume şi să nu se fi imaginat pe scenă, cu o chitară în mână sau bătând la tobe. Probabil e şi efectul „Vocea României” care nu-mi dă pace (ador emisiunea ♥), dar am momente când închid ochii, mă las purtată de instrumentalul melodiei şi mă văd pe o scenă cu muuuuult fum, luând microfonul în mână şi…cântând bine, minunat, extraordinar; publicul e în extaz, strigă „bis”, aplaudă într-una…etc. Dar să mă trezesc la realitate, nici în duş nu am curaj să cânt prea tare de teamă să nu-mi cadă faianţa!

 

5.Patinatoare

Tot de mică, bineînţeles, sunt ahtiată după patinajul artistic. De fiecare dată când prind câte o competiţie la televizor, stau cu ochii aproape lipiţi de ecran până la final; nici publicitatea nu mă mai deranjează. Îmi place delicateţea conturată în fiecare mişcare, riscul de-aţi rupe gâtu’ la fiecare săritură, adrenalina pe care o simţi atunci când aterizezi şi mai eşti întreagă, îmbrăcămintea sclipitoare şi mulată… Eh, vise şi iar vise. Mi-aş dori să pot patina măcar cât de cât ok, dacă nu profesionist, dar nici măcar nu pot să pun frână când mă duc cu prietenii la patinoar; tre’ să mă oprească ei…

Cam astea ar fi profesiile pe care le-aş practica cu cel mai mare drag dacă aş avea măcar 1% talent, înclinaţie, chemare&Co. pentru ele. Adevărul e că orice e posibil în ziua de azi…poate mâine o să fiu pe scenă, sub lumina reflectoarelor, încălţată cu patine, cu un stetoscop agăţat de gât, un microfon în faţă şi centura neagră la brâu.

 

3 responses to this post.

  1. […] probabil mi-aş face apariţia în costumul Wonder Woman.  Sau îmbrăcată cu o rochie de […]

    Like

    Reply

  2. Posted by Axlandra on December 17, 2011 at 16:42

    Aşa şi eu….am pus prima oară patina pe gheaţă şi fundul meu a ştiut că nu voi fi profesionistă niciodată!:))))

    Like

    Reply

  3. Vaaaai, tocmai mi-am adus aminte ca am sarit ceva :)) Si eu am avut un moment in care ma visam patinatoare, asta doar vizionand spectacole de patinaj la tv si totul pana cand am incercat prima data :)) si mi-am dat seama ca nu m-am nascut ca sa patinez😀

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

