Coffee, coffee, coffee!

Ador cafeaua! De când eram mică m-am obişnuit cu gustul ei şi nu mă văd vreodată să renunţ la energia ce mi-o oferă. A început să-mi placă pe la vârsta de 5 ani, când băgam degetul în ceaşca mamei, de poftă. Pe la 6-7 ani deja aveam propria ceşcuţă, în care mi se punea o gură de cafea şi se completa cu apă. Pe măsură ce trecea timpul, ceşcuţa se mărea iar cantitatea de apă se micşora. Şi uite aşa, am ajuns să nu pot să deschid ochii dimineaţa fără o cană sănătoasă de cafea şi să adorm pe mine după-amiaza, dacă nu mai beau încă una.

Vă prezint acum 10 simptome pe care le poate avea un om (obişnuit sau nu) care bea prea multă cafea:

1. Schiază la deal;

2.Deschide uşa musafirilor înainte ca aceştia să sune la sonerie;

3.Crede că CFR înseamnă  “Coffee for Romania”.

4.Tastează 60 de cuvinte pe minut cu degetele de la picioare;

5.Cocaina îl moleşeşte;

6.Nu are nevoie de ciocan ca să bată cuie;

7.Trusa sa de prim-ajutor conţine un termos de cafea şi o râşniţă;

8. Se spală pe dinţi cu zaţ de cafea;

9.Pe cana sa de cafea e pictată cana sa de cafea;

10.Cele trei plăceri ale sale sunt: cafeaua înainte… şi cafeaua după…

Vă regăsiţi? :))

4 responses to this post.

  1. […] 8. Cafeaua (nu funcţionez toată ziua dacă dimineaţa nu beau cafea. Dacă nu mă credeţi, aruncaţi un ochi şi aici! ) […]

    Like

    Reply

  2. so funny:).acum savurez o ceasca de cafea:D

    Like

    Reply

  3. Vai, cât de tare :)). Auzi, dar simptomul numărul 6 se referă la bărbați? :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

