Tu la ce te gândeşti?

Este foarte interesant de aflat ce le trece bărbaţilor şi femeilor prin cap, în momentele de intimitate, în timpul actului sexual sau după.

CE GÂNDEŞTE EL
Atunci când totul e perfect:

• Aş vrea să pot până mâine!
• Doamne, femeia asta e minunată!
• E sălbatică şi sexy. De ce n-am găsit-o mai devreme?
• Dacă e la fel de fiecare dată, o iau de nevastă.
• O iubesc!
• Ce sâni minunaţi are!
• Se pare că-i cam place cu mine.
• E super, e cea mai tare.

Atunci când e aşa şi-aşa: 
• Poate că nu e destul de mare pentru ea.
• Oare cum s-o conving de-o f*laţie?
• Mai bine făceam un duş înainte.
• Sper să fiu mai bun decât fostul ei iubit.
• Am obosit.
• De ce nu zice nimic?

Atunci când nu merge:
• De ce stă ca o scândură?
• Ce tot chicoteşte atât?
• Sper că nu plezneste prezervativul.
• Ce caut eu aici?
• Vreau acasă.
• De ce trebuie să mă străduiesc numai eu?
• Încetează!

CE GÂNDEŞTE EA
Atunci când totul e perfect:

• Mama, ce ţip!
• Aşa ceva nu mi s-a mai întâmplat.
• Pe ăsta trebuie să-l păstrez pentru totdeauna.
• Mai vreau, mai vreau!
• Doamne, ce sexy e!
• Îl simt foarte aproape.
• Ce bine se pricepe să ma excite.

Atunci când e aşa şi-aşa:
• Mâine vorbesc cu şeful de treaba aia.
• Oare mi-am luat azi pastila?
• Mai tare!!!
• Cred că arat ca naiba!
• Colegul ăsta nou pare drăguţ.
• Nu cred că reuşesc să mai vad vreun orgasm azi.
• Mai la dreapta!!
• Măcar mai consum nişte calorii…

Când nu merge:
• De ce l-oi fi luat cu mine acasă?
• Mai are mult?
• Sper că termină repede.
• Habar nu are să sărute.
• Mă enervează!
• Ia să mimez un orgasm şi să încheiem povestea!
• Mai spală-te pe dinţi, omule!

Nu sunt concepute de mine, le-am primit pe mail!😀  Dar, ce ziceţi voi? Sunt valabile?

One response to this post.

  1. :))))….Genial . GENIAL!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

