Aceeaşi Mărie, cu altă pălărie

Da, băi… nu sunt singura care a observat că majoritatea filmelor de dragoste au la bază aceeaşi poveste:  doi tineri (eventual o tocilară şi cel mai popular băiat din liceu) se tachinează până se îndrăgostesc unul de altul, chiar dacă părinţii, bunicii, căţelul sau purcelul stau în calea fericirii lor. Se iubesc ei pe ascuns cât se iubesc, până se întâmplă ceva “neaşteptat” şi sunt nevoiţi să se despartă. Multe lacrimi, mulţi mucişori, nopţi pierdute uitându-se amândoi la stele în acelaşi timp, sute de pagini scrise în jurnal, etc. După ce trec câteva luni sau câţiva ani, unul din ei îşi aduce aminte de cât de fericit era alături de jumătatea sa, ia avionul (taxiul, motocicleta, cămila, etc.) şi ajunge fix înainte ca celălalt să spună “da” în faţa altarului (sau înainte să se sinucidă de dor, sau înainte să accepte un job în Congo, etc.). Stau amândoi faţă în faţă, are loc dialogul:

– Te iubesc!
– Eu te iubesc mai mult!

-Ba nu, eu te iubesc cel mai mult!

– Eu te iubesc până la cer şi înapoi!

– Eu te iubesc până pe Marte şi înapoi!…etc.

…apoi se sărută şi toţi cei din jurul lor aplaudă şi aplaudă şi iar muci şi lacrimi…(până şi telespectatorii bocesc la final).

Filmele de acest gen nu mă mai impresionează…au fost câteva la început, dar când toate au ajuns să prezinte aceeaşi poveste, m-am apucat de vizionat thriller-uri, sf-uri, filme de groază, etc.

Şi dacă ce am spus eu mai sus vă dă cu virgulă, poftiţi exemplul care vă va “lumina”:

Imagine

2 responses to this post.

  1. Posted by Vlad on March 29, 2012 at 22:38

    bestiala poza🙂
    so true !!!
    m-asteptam sa vad si Saga Amurg pe-acolo

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

