Ia-o de unde nu-i!

E frumos să călătoreşti, să vizitezi ţări, să înveţi despre alte obiceiuri şi tradiţii. Probabil fiecare dintre noi îşi doreşte să ajungă într-o altă ţară şi să descopere tot ce are de oferit aceasta. Dar ce te faci atunci când în călătoriile tale, întâmpini dificultăţi? În afară de problemele de comunicare, în caz de nu cunoşti limba ţării în care te afli şi nici în engleză nu prea te descurci, mai apar şi alte probleme la care cu siguranţă nu te gândeai în momentul în care ai plecat de acasă.

Să presupunem că preferi să te deplasezi cu avionul la destinaţia dorită şi deşi ai puţine emoţii, abia aştepţi să pluteşti printre nori şi să vezi pământul de sus. Toate bune şi frumoase, călătoria e plăcută, serviciile impecabile, avionul aterizează unde trebuie şi cobori din el întreg, nu pe bucăţele. Te gândeşti că ai ajuns cu bine şi că abia aştepţi să te bucuri de noul peisaj din afara aeroportului. Ei şi atunci, surpriză: una din valizele tale a fost dirijată către altă destinaţie; bagajul tău a dispărut şi nu se ştie în cât timp îl vei primi înapoi (asta dacă-l vei mai primi vreodată).

Iar dacă nu ai fost inspirat să-ţi ataşezi un “Tag Finder” la valiză, cam greu o să mai intri în posesia pantalonilor tăi preferaţi şi a bluzei pe care tocmai ai cumpărat-o.

Şi atunci, ce-i de făcut? Te enervezi şi-ţi dispare tot cheful de vizitat sau îţi bagi picioarele-n ele de “bunuri materiale” şi cumperi altele?

În Alabama există chiar un magazin unde se vând tot felul de obiecte găsite în bagajele “pierdute” prin aeroporturi. Anual, peste un milion de oameni se îngrămădesc să achiziţioneze diferite lucruri: de la haine, la săbii, plăci de surf şi gadgeturi. Proprietarii magazinului au dezvăluit presei şi o listă cu cele mai ciudate obiecte găsite în bagaje, printre care şi o păpuşă Barbie în care erau îndesaţi 500 de dolari. Lista completă o găsiţi aici!

Eu una ştiu că, data viitoare când o să mă hotărăsc să plec în altă ţară, nu-mi voi lua la mine cine ştie ce haine/obiecte cu valoare sentimentală, căci e foarte posibil să rămân fără ele;  şi sincer n-aş vrea să-mi cumpere vreo puştoaică din Congo geaca de piele. Aş vrea să o port tot eu până mă plictisesc singurică de ea şi o vând!

7 responses to this post.

  1. Great work once again. I am looking forward for your next post!

    Like

    Reply

  2. Posted by Axlandra on April 7, 2012 at 09:22

    le au ele pe ale lor, pot sa se lipseasca de geaca mea de piele :))

    Like

    Reply

  3. dar ce au măi congolezele…nu-s şi ele femei??? n-au văzut chopere??

    Like

    Reply

  4. Posted by Axlandra on April 3, 2012 at 22:07

    La cât succes are magazinul din Alabama, ba eu cred că se întâmplă mai des decât trebuie!:))

    Like

    Reply

  5. Nasol… insa nu cred ca e cazul sa generalizezi!😛 nu se intampla foarte des!

    Like

    Reply

  6. Posted by Axlandra on April 3, 2012 at 19:16

    Aşa e, trebuie să ai întotdeauna ce povesti nepoţilor!:D Eu de fiecare dată păţesc ceva demn de relatat, dar asta cu bagajele încă nu m-a atins! :))

    Like

    Reply

  7. Daca nu ar fi micile riscuri sau “inconveniente” in vacante, nu ai avea ce povesti. La urma urmei, tocmai acele momente mai putin placute fac vacanta demna de tinut minte. Eu am patit-o si a fost o vacanta foarte tare. Plina de peripetii, dar tare.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

