M-am îndrăgostit…

Din varii motive, unele “de bine”, altele “de mai puţin bine”, săptămâna trecută m-am decis să-mi fac băgăjelul şi să fac o mică excursie până la Iaşi. Drumul fu încărcat de gropi şi de sfinţi pomeniţi o dată la 5 minute, dar am ajuns întreagă şi cu poftă de plimbări. L-am revăzut pe vărul meu, ne-am zâmbit, ne-am îmbrăţişat, ne-am pupat bine şi am plecat spre apartamentul său. După un duş şi câteva sandwichuri mâncate pe fugă, ni s-a făcut sete de altceva decât apă şi am plecat la o terasă faină numită „Corso”.

Din spusele vărului meu, terasa respectivă este cam mereu full, mai ales în weekend când eşti considerat super norocos dacă prinzi un scaun liber!În orice caz,  atmosfera a fost drăguţă, berea a fost ieftină şi bună, singurul inconvenient fiind faptul că am aşteptat cu limba scoasă prima halbă de bere, vreo 20 de minute.

 Oboseala de pe drum şi-a făcut simţită prezenţa şi în seara respectivă nu am mai fost în stare să plecăm prin alte locaţii. Drept urmare mi-am luat cartea în primire şi am adormit cu ochii printre rânduri.

 Ziua numărul doi a început mai devreme decât plănuisem. Am deschis un ochi şi am realizat că tot poporul era deja la porţia de cafea, mai puţin eu. Cu mirosul ademenitor de cafea în nări, a trebuit să mă dau şi eu jos din pat şi să fiu în ton cu restul lumii. Ziua a continuat foarte drăguţ, cu o vizită la Mânăstirea Cetăţuia, unde ne-am strecurat printre copilaşii curioşi, aflaţi acolo cu ocazia Săptămânii Altfel.  Nu sunt eu marea credincioasă de pe lume, dar pot spune că am avut o senzaţie plăcută stând între zidurile mânăstirii respective. De acolo am plecat apoi spre nişte supermarketuri şi magazine, ca să ne satisfacem pofta de shopping. Nu am cumpărat mare lucru pe premisa că vom găsi ceva mai bun şi avantajos în următorul magazin, ceea ce nu prea s-a întâmplat. Aşadar, am ajuns acasă cu două sacoşele în loc de minim 10 cum planificasem.

            Pe la ora 16:00 când soarele încă bătea puternic, am aterizat iar pe terasa Corso, aşteptând de data aceasta o oră întreagă să vină pizza la care tânjeam. Berea, ce-i drept, a venit mai repede, dar s-a şi terminat la fel de repede. De la această ieşire, m-am ales şi cu o figurină roz şi un bronz de tractoristă pe mâini de ziceai că am fost la mare şi am uitat să-mi dau jos tricoul. A doua zi aveam nasul ca un morcov, dar noroc că s-a inventat fondul de ten.

            Seara s-a desfăşurat la fel de chill ca cea precedentă, tot cu romanul în mână dar de data asta şi cu provizia de bere germană lângă mine. Vărul meu a fost un scump şi de fiecare data când observa că mi se goleşte paharul, se ridica de la laptop şi-mi făcea un „refill”. Am avut o tentativă să ieşim într-un club, dar a eşuat, căci am adormit toropită de la atâta soare-n freză.

Ziua numărul trei era cea demult aşteptată, căci urma să mă întâlnesc cu belvele pe care nu le mai văzusem de anul trecut, de la petrecerea Belva. Ca să treacă timpul mai repede, am dat o fugă prin Mall să-mi caut nişte ghetuţe, dar bineînţeles că am fost o mofturoasă şi nu mi-a plăcut nimic (pe naiba, de fapt preţurile m-au descurajat total). Apoi am plecat puţin prin Copou, ne-am plimbat cât să ne săturăm în ciuda faptului că se făcuse cam frig afară şi am mai dat pe gât câte o halbă de bere, la o terasă.

Seara a venit mai repede decât mă aşteptam şi m-am trezit în faţă la Moldova Mall, aşteptând belvele. Întâlnirea s-a desfăşurat pe undeva pe la etajul 4, la Boutique of Beauty Avon, unde ne-am răsfăţat testând parfumuri, creme, oje colorate şi rujuri. O domnişoară drăguţă, ce ridica din sprânceană de fiecare dată când voia să scoată ceva în evidenţă, ne-a făcut o trecere în revistă a fiecărui produs Avon, ne-a oferit câteva sfaturi pentru un machiaj de vară reuşit şi a organizat şi două concursuri haioase cu premii, bineînţeles, produse Avon.

A fost o întâlnire reuşită, am râs, ne-am prezentat ( mai ceva ca la o A.A. meeting),  am mâncat tort (căci am sărbătorit şi ziua la două dintre belve: Teodora şi Lioredana) şi ne-am ales şi cu câte un cadou din partea fetelor de la Avon.

Eu una, m-am îndrăgostit de Iaşi şi abia aştept să mă întorc să vizitez tot ce n-am apucat tura asta.  Sper ca pe 15 mai să-mi fac bagajele din nou.

Ştiu că par entuziasmată de parcă m-aş fi aventurat la o croaziera last minute (rezervari croaziere last minute), dar aşa sunt eu. Îmi place tot ce e nou şi interesant!

Părerea voastră contează!

