Aş mai citi ceva…

Îmi place să citesc. În pat, în hamac, pe şezlong, în parc pe o bancă, în timpul orelor la facultate (atunci când mă mai duc), în maşină, în cafenele, etc. Îmi cumpăr cărţi (de la standul cu reduceri, de obicei), ziare, reviste, dar mai mult împrumut cărţi de la bibliotecă şi citesc articole online căci, în ziua de azi, orice bănuţ economisit ajută.

În general, citesc romane căci îmi place să mă transpun în lumea descrisă acolo, să mă pun în pielea personajelor  şi să uit măcar pentru o oră pe zi, de taskurile pe care le am de îndeplinit. Aleg în general romanele de dragoste, de aventuri sau de groază căci, de obicei, acestea mă ţin cu sufletul la gură. Dar în ultima vreme, m-a pălit aşa o poftă de a citi şi chestii care m-ar putea ajuta în viaţa de zi cu zi. La urma urmei, nu le pot experimenta pe toate, ca să învăţ chiar tot ce-i bine şi ce-i rău. Mai trebuie să mă informez şi din experienţa altora. 

Astfel, am început să consult lista de cărţi recomandată de siteul: “1 carte pe săptămână” şi să răsfoiesc ce mi se părea mie mai interesant. Printre titlurile prezentate acolo se regăsea şi cartea lui Allen Carr – “În sfârşit nefumător” pe care am citit-o şi care m-a cam lămurit că renunţarea la ţigări trebuie să fie o prioritate pe lista oricărui fumător. O recomand, la rândul meu, ahtiaţilor după tutun care poposesc pe blogul meu! E subţirică şi capabilă să vă convingă că ţigările = câh!

Dar pentru că mi-e cam greu să stau şi să citesc la birou, în faţa calculatorului, nu prea reuşesc să acord timpul cuvenit restului de cărţi pe care le-am găsit captivante pe lista respectivă. Nici tuş la imprimantă nu mai am, ca să le pot scoate pe hârtie şi nici nu stau cu fundul pe comoară ca să le cumpăr de la magazin pe toate.

Şi pentru că tot îmi doresc eu aşa mult să fac rost de nişte cărţi de specialitate, m-am hotărât să particip la un concurs pentru bloggeri.

Îmi doresc cărţile respective pentru că sunt convinsă că voi învăţa ceva util din paginile lor ( nu numai eu ci şi familia, prietenii,etc. care vor dori să le împrumute de la mine apoi). Alt motiv ar fi pentru că îmi face plăcere să citesc, mai ales despre subiecte pe care nu le-am mai abordat până acum. Iar un ultim motiv şi poate cel mai important este faptul că pentru a fi un bun scriitor, trebuie să citeşti constant şi diversificat; şi eu vreau să fiu o scriitoare bună!

Sunt convinsă că cele trei cărţi îmi vor oferi multe informaţii de care mă voi putea folosi pe viitor şi voi avea doar de câştigat dacă le voi lectura.

Sper să câştig cele 3 cărţi puse în joc de blogul 1 Carte pe Saptamana, blog de cărţi bune  şi dezvoltare personală, în colaborare cu BusinessTech International, editura de cărţi de afaceri şi instruire.

One response to this post.

  1. Posted by Elena on May 11, 2014 at 16:14

    Eu prefer sa citesc in pat sau la umbra pe iarba…Va felicit pentru ideea cu cititul in gradina dv. online…va felicit de asemeni pentru generozitatea pe care o aveti de impartasi gandurile, ideile si cartile dumneavoastra favorite cu persoane care au aceeasi pasiune…imi place foarte mult site-ul acesta si voi face in asa fel sa intru cat mai des pe aici pe la dumneavoastra…va doresc o duminica placuta cu mult soare in suflet…
    Daca aveti carti in format pdf v-as fi recunoscatoare daca puteti sa imi trimiteti si mie cateva care v-au placut foarte mult si pe care le apreciati. Adresa mea este: elenastuparu@yahoo.com
    Multumesc si numai bine!
    Elena

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

