Entuziasmează-te!

E luni şi probabil nu eşti prea entuziasmat. Dar entuziasmează-te! Căci astăzi vei fi măreţ!Nimic măreţ n-a fost vreodată realizat fără entuziasm.     

Aşa mi-a început mie ziua. Cu un SMS ce conţinea mesajul de mai sus, un text simplu dar menit să mă binedispună şi să alunge nervii provocaţi de alarma ceasului şi de visul tâmpit care m-a bântuit toată noaptea (m-am visat mireasă, cu o rochie superbă şi bocanci vişinii, păcălindu-l pe „the one” că soţul meu urma să fie altul când, de fapt, el era aşteptat la altar. Nici dacă voiam, nu puteam născoci un scenariu ca cel din visul meu).

Am citit mesajul, am încercat să mi-l întipăresc în minte şi am dat play la ziua de luni. Cu o cană mare de cafea şi o curiozitate bolnavă, am început să răsfoiesc internetul. Până acum mi-au atras atenţia următoarele:

– Nu e bine să te joci cu focul. Ştiu că ne credem cu toţii nişte mici Napoleoni care putem face totul deodată, dar uneori riscul pe care ni-l asumăm este prea mare. Uneori chiar e bine să fii atent doar într-un singur punct, mai ales dacă este pusă în pericol şi viaţa altor persoane. Nu sunt expertă în ale condusului, am carnet doar de câteva luni, dar ştiu că dacă îmi sună telefonul când sunt la volan nu o să-mi mut toată atenţia asupra lui. Cine a sunat în momentul acela nu moare dacă primeşte răspuns după ce am tras pe dreapta/parcat. Vizionaţi filmuleţul şi veţi înţelege!

– Deoarece îmi plac cărţile, citesc şi articole referitoare la cărţi; pot găsi recomandări bune, recenzii care să-mi stârnească curiozitatea şi să mă trimită la bibliotecă/librărie. Astăzi am dat peste un articol-îndemn: „Nu-ţi bate capul cu mărunţişurile!”, titlul său fiind şi titlul cărţii în cauză. Am trecut deja cartea pe lista de „trebuie citite” pentru că sunt conştientă că am nevoie să învăţ să depăşesc aşa-zisele „obstacole zilnice” care pot fi, de fapt, lucruri mărunte uşor de ignorat.

– Se sfârşeşte serialul care m-a învăţat că „toată lumea minte”. Da, după 8 sezoane, Dr.House îşi ia rămas bun de la fani şi pune punct sarcasmului. Sincer, abia aştept să urmăresc ultimul episod, căci sunt convinsă că zvonurile precum o să asistăm la moartea protagonistului sunt mai mult decât false.

– Şi pentru că tot vorbeam de cărţi mai sus, hai să citim cât mai mult azi, să recomandăm cărţi, să oferim motive pentru care e indicat să citeşti şi chiar să oferim cărţi celor care le apreciază. De ce? Pentru că astăzi e  Ziua Internaţională a cărţii şi a dreptului de autor.

Şi nu în ultimul rând, la mulţi ani tuturor celor care-şi sărbătoresc astăzi ziua numelui! Să fiţi sănătoşi, iubiţi şi să aveţi parte de tot ce vă doriţi!

6 responses to this post.

  1. Posted by Lucian Moldovan on April 23, 2012 at 15:20

    Referitor la House, I’m a HUGE fan. Si sunt aproape sigur ca nu o sa moara, ci mai degraba ca o sa se sfarseasca destul de placut: inecercand sa aiba o relatie adevarata cu Dominique, datorita a ceea ce s-a intamplat episodul precedent. We shall see.

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on April 23, 2012 at 15:21

      Da.Rămâne de văzut!😀 Oricum cu siguranţă o să-l mai revăd cap-coadă într-un viitor apropiat!😛

      Like

      Reply

      • Posted by Lucian Moldovan on April 23, 2012 at 21:44

        Absolut. E un must.🙂 Primele sezoane le-am vazut de 4-5 ori deja, tot asteptand episoade sau sezoane noi anii trecuti. I’m kind of obsessed.

        Like

      • Posted by Axlandra on April 24, 2012 at 11:24

        E bun. Credeam că sunt singura disperată după seriale!:))😛

        Like

  2. Frumos indemn la inceput de saptamana🙂 Si ma bucur ca ti-a placut recenzia mea🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

