În papucii tăi

De multe ori m-am întrebat cum aş reacţiona dacă aş fi în locul altor persoane şi aş putea să le modific deciziile. Drept urmare, m-am uitat în jurul meu la oameni a căror atitudine nu o consider tocmai bună şi am născocit o listă cu un fel de sfaturi:

Dacă aş fi în papucii tăi, i-aş da o pereche de papuci şi celui care nu mă mai satisface din niciun punct de vedere. Nu te mai complace într-o relaţie care nu e pe măsura aşteptărilor tale, doar pentru că te-ai obişnuit aşa!

Dacă aş fi în pantofii tăi, aş înceta să mai consider că orice loc de muncă e sub nivelul educaţiei mele şi aş accepta să încep de jos. Nimeni nu s-a născut director de bancă şi tu nu eşti un caz special! Mişcă-ţi poponeţul la interviu mai repede!

Citeşte continuarea pe Belva: “În papucii tăi”

Părerea voastră contează!

