Gică contra Gog

Am mai vorbit despre spiritul critic ce şade în fiecare dintre noi. E normal să avem păreri diferite şi să ni le exprimăm când avem ocazia, dar unii exagerează în cârcoteală, de parcă scopul lor în viaţă este să împroaşte cu noroi.E vorba despre acei “Gică Contra” care se trezesc să comenteze despre absolut orice se întâmplă în jurul lor, chiar şi atunci când sunt conştienţi că bodogăne degeaba.

De când s-a terminat faimoasa emisiune “Românii au talent”, oriunde îmi arunc privirea sau urechile, găsesc informaţii despre Cristian Gog şi despre cum a “prostit” el lumea . Mulţi spun că-i hoţ, că-i prost, că trucurile lui sunt banale, că “toată lumea AR PUTEA să facă ceea ce a făcut el”, că e slăbănog, că e prea plin de el, etc. Căci deh, românu vede paiul din ochii tuturor, dar bârna din pupila lui e transparentă…Unii spun că e un şarlatan, alţii îl numesc vrăjitor şi-s gata, gata să scoată o manea cu numele lui şi unii sunt pur şi simplu ofticaţi că n-a câştigat cel pe care-l susţineau ei.

Poate i-aş înţelege pe cei care au sponsorizat acţiunea cu câte un vot prin sms, că-s nervoşi. Au pierdut oamenii nişte euroi degeaba…dar pe restul, care comentează doar să demonstreze ei că au văzut emisiunea, nu îi înţeleg. Sunt unii atât de revoltaţi încât ai impresia că au scos ei premiul din buzunarul propriu.

Şi toţi se laudă, dom’le, că ştiu cum se fac trucurile respective. Bravo, fraţilor! Aveţi câte un os de căciulă! Dar să vă luminez: e o diferenţă între a ştii cum se face un lucru şi a-l face cu adevărat. Că poţi să citeşti pe internet şi instrucţiuni despre cum să cânţi “Another brick in the wall” la chitară, dar dacă îţi pun chitara-n braţe o să te uiţi la ea ca bou’ la poartă nouă!

Nu scriu asta pentru că sunt fană Cristian Gog, căci l-am văzut o singură dată live şi la “Românii au talent” nici nu m-am uitat. O fac pentru că m-am cam săturat să văd şi să aud acelaşi subiect peste tot: la tv, pe internet, la radio…mă aştept din clipă în clipă să deschid frigiderul şi să-l văd pe mentalist cum îmi îndoaie mânerele de la cratiţa cu sarmale.

Eu zic să vă maturizaţi şi să începeţi să apreciaţi munca altora, oricât de banală vi s-ar părea! Căci nu se ştie niciodată când se întoarce roata şi veţi fi batjocoriţi pentru o acţiune la care aţi depus efort! Iar dacă consideraţi că sunteţi la acelaşi nivel, sau poate mai sus, ca cel pe care îl tot criticaţi, înscrieţi-vă la următorul sezon din “Românii au talent”! Dar dacă singurul vostru atu este metoda prin care schimbaţi canalele tv, vă compătimesc. Succes vă urez şi un fermoar la gură!

6 responses to this post.

  1. Posted by langasemineu on May 15, 2012 at 22:25

    Bravo pentru articol, ai pus punctul pe “i”. Eu nici nu m-am uitat la emisiune, dar nu am putut sa nu remarc vehementa cu care unii il contestau pe tip. In fond omul a castigat cinstit, a muncit sa ajunga acolo si a placut publicului. E meritul lui. Ramane valabila vorba aceea, “invingatorul e intotdeauna singur”, se pare ca e evident…de ce.

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on May 16, 2012 at 10:03

      Mulţumesc frumos! E păcat să vezi cum este condamnat un om care a muncit mult să ajungă pe primul loc…dar la urma urmei, contează că a reuşit şi că cei dragi lui îi sunt aproape…

      Like

      Reply

  2. Posted by Lucian Moldovan on May 15, 2012 at 19:01

    Ai dreptate. Mi-a placut in mod deosebit asemanarea “[…] poţi să citeşti pe internet şi instrucţiuni despre cum să cânţi “Another brick in the wall” la chitară, dar dacă îţi pun chitara-n braţe o să te uiţi la ea ca bou’ la poartă nouă!”

    Like

    Reply

  3. Posted by oni on May 15, 2012 at 11:27

    Faina trimitere la origini :D.Doar ca… gura lumii sloboda nu o astupa nici pamantul .

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on May 15, 2012 at 11:28

      Nici nu mă aştept să tacă prea mulţi din gură…dar poate unii se vor simţi şi se vor uita în oglindă!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!