Danke şoşon!

Ajunsă acasă după ceva timp de umblat pe drumuri în căutare de sănătate pentru cei dragi, am constatat că am de mulţumit câtorva persoane pentru sprijin, telefoane, mesaje, griji,etc. Nu o să vă enumăr pe toţi, ci o să vă mulţumesc la grămadă;  sper să nu vă supăraţi, dar oboseala-mi bate în pupilă!

Mulţam fain celor care mi-au lăsat mesaje pe facebook şi m-au rugat să-mi păstrez zâmbetul pe buze, asigurându-mă că totul va fi bine la final. Nici nu vă puteţi imagina cât de tare m-au emoţionat gândurile voastre bune şi faptul că, deşi nu sunt prietenă bună cu toţi, aţi vrut să-mi fiţi alături. Cu ocazia asta am descoperit că unele persoane pe care le desconsideram total din motive expirate aveau, de fapt, un suflet bun şi nu meritau judecate.

Mulţumesc şi celor care au comentat aici pe blog, la articolul “Holul aşteptării” şi mi-au urat toate cele bune; şi celor care au citit articolul şi mi-au trimis apoi sms-uri încurajatoare.

Le mulţumesc din suflet belvelor, care au fost drăguţe, ca de obicei, şi mi-au oferit tot sprijinul!

Dacă mai e cineva pe care n-am menţionat, rog iertare şi mii de mulţumiri!

P.S: Promit să revin zilele astea cu articole mai interesante şi care să nu conţină atât de multe mulţumiri! Până una alta, vă las o melodie ce mie-mi place enorm:

2 responses to this post.

  1. Posted by vampirasas on May 31, 2012 at 17:40

    Mit vergnügen viel. Multumesc si eu pt.cuvintele frumoase scrise aici!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

