The Avengers – un film de nota 10

Am aşteptat cu foarte mult entuziasm să apară filmul acesta şi când a apărut am tot amânat să mă duc la Brăila la cinema să-l văd, din motive de timp şi portofel, de s-au săturat şi prietenii mei să mă tot întrebe când mergem să-l vedem. Unii din ei s-au şi dus la Brăila între timp şi se tot lăudau cu distracţia de care au avut parte atât de mult, încât m-au convins că trebuie neapărat să-l văd cât mai curând. Drept urmare, l-am descărcat de pe filelist şi l-am urmărit în confortul propriei mele camere, tot cu seminţe şi suc, dar care nu au avut acelaşi preţ bombastic ca la Brăila.

Înainte să-l văd am tot auzit păreri şi păreri despre efectele speciale, despre replici şi, mai ales, despre personaje şi actorii care le-au interpretat. Unii spuneau că tot filmul îl face Scarlett Johansson şi corpul ei fantastic de văduvă neagră, altele îl ridicau în slăvi pe Captain America şi-i aclamau sistemul muscular şi ochii turbaţi şi mai erau şi doritoarele de pletoşi blonzi şi binefăcuţi, aşa ca Thor.

Mi-au plăcut toate personajele, dar niciunul din cele trei enumerate mai sus în mod deosebit. Scumpa văduvioară neagră a avut o singură scenă care mi-a atras atenţia, când îi cotonogeşte pe unii de le sună apa-n cap, da-n rest nu m-a dat pe spate; probabil dacă eram mascul, îi apreciam prezenţa în film mult mai mult.

Pe mine m-au acaparat doar două personaje: în primul rând, m-a amuzat Hulk! A fost o scenă (nu zic care, că veţi sări pe mine cu arme anti-spoiler) care m-a făcut să râd cu lacrimi şi la un volum atât de înalt încât tot familionul s-a strâns la mine-n cameră să vadă ce e aşa hilar; iar, în al doilea rând, replicile lui Iron Man au fost exact pe gustul meu, stârnindu-mi şi ele mici hohote de râs. Doamne fereşte, nu zic că nu mi-au curs puţin băluţele după Thor, pupa-l-ar mama de pletos simpatic, dar preferaţii mei au fost sfarmă-tot şi sarcasmul în costum de metal.

Acţiunea a fost foarte bine construită, după părerea mea; scenele sunt aşa bine aşezate, încât oricine ar înţelege povestea, fără să fie nevoie să vadă şi filmele „pregătitoare”. Eu, deşi le-am văzut, nu mai ţineam minte chiar toate detaliile, dar asta nu m-a împiedicat să savurez din plin toate secvenţele. Efectele speciale poate le apreciam mai mult dacă vedeam filmul 3D, dar nu zic că nu au fost pe măsura aşteptărilor.

M-am trezit de multe ori în timpul filmului că ţipam « dă-i în gură, scoate-i ochii ! » etc., descoperindu-mi şi latura « hulkiană », care probabil vegeta de ceva timp în mine. Nu credeam eu acum câţiva ani că mă vor capta atât de tare filmele de acest gen, dar uite că acum îmi plac la nebunie (Lăsaţi filmele cu supereroi să vină la mine!).

Mi-au plăcut foarte multe replici, majoritatea au fost cele ale lui Iron Man după cum am mai spus, dar a fost una deosebită a lui Hulk care mi-a rămas întipărită în minte. V-o spun şi vouă chiar de mă veţi bodogăni apoi că e spoiler: „That’s my secret Cap, I’m always angry!” (are mai mult efect în scena respectivă, bineînţeles).

Nu mai comentez altceva, doar vă recomand din tot sufletul filmul „The Avengers” ! Vizionare plăcută, eu îi dau nota 10!

6 responses to this post.

  1. Posted by oni on May 22, 2012 at 09:54

    😀 o da … dupa ce nascutul din raze gama sfarma tot in jurul lui ii multumeste lui thor printr-un pumn care ii arata afectiunea lui😀 faza mult prea bine regizata sa nu iti fure un hohot de ras.

    Like

    Reply

  2. Posted by Axlandra on May 20, 2012 at 17:37

    Hehe, nu e problemă că nici eu nu mă las până nu-l văd şi 3D la cinema.😀

    Like

    Reply

  3. Posted by Lucian Moldovan on May 20, 2012 at 17:28

    Hulk e pe departe cel mai tare personaj; strica monotonia filmelor de actiune intr-un mod mai mult decat placut. Filmul isi face toti banii si, ca sa-ti fac gust amar in ochi, l-am vazut in premiera la cinema 3D.🙂

    Like

    Reply

  4. Posted by Axlandra on May 20, 2012 at 17:19

    Şi aia a fost haioasă, dar faza la care mă refeream eu e cu Hulk şi Thor!😀

    Like

    Reply

  5. Faza cu Hulk care ti-a starnit hohote de ras … pun pariu ca a fost faza cu el si cu Loki :)))…cand matura podeaua cu zeitatea vikinga ( ca sa zic asa) . Corect? Oricum, un film de nota 12. Si sincer, mai mult imi placea cealalta agenta a carui nume nu il tin minte. Vaduva neagra a avut fix 2 faze faine…restul filmului fiind facut de supereroi (aia cu puteri supranaturale)

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

