Cu tocile-n aer!

Îmi aminteam cu mare drag cursul festiv de la sfârşitul liceului şi-mi imaginam că şi cel de la finalul facultăţii va fi tot la fel de emoţionant. Şi aşa a şi fost!

Eram toţi îmbrăcaţi în robe, cu ciucureii balansându-se pe capul nostru şi aşteptam cu nerăbdare să fim strigaţi “la pupitru”, să aplicăm coregrafia discutată de dinainte (“mulţumesc”, luat diplomă, oprit pentru poză, doi-trei paşi înainte, oprit pentru altă poză) şi să ne întoarcem premiaţi şi zâmbăreţi la locurile noastre.

Coregrafia n-a fost respectată bineînţeles, căci emoţiile şi-au făcut simţită prezenţa, dar tot ne-am primit diploma, trandafiraşul galben (care s-a ofilit până acasă, dar asta e altă poveste) şi aplauzele de rigoare.

Au fost momente în care lacrimile stăteau în colţul ochilor, au fost şi râsete isterice şi glumiţe nevinovate dar esenţialul e că am fost toţi uniţi, aşa cum nu am reuşit să fim pe parcursul celor 3 ani de cursuri.

Am primit cuvinte frumoase din partea profesorilor, pe unii i-am aplaudat din tot sufletul, pe alţii nu chiar, căci n-am auzit chiar tot ce au spus pe lângă microfon; unii dintre ei au făcut un efort ca să ajungă la festivitate şi ne-au onorat cu prezenţa lor, alţii n-au vrut reuşit să-şi facă timp; alţii ne-au însoţit chiar şi la berea de după!

Sunt în continuare nedumerită în privinţa a ce se va întâmpla mai departe, după ce voi termina şi cu licenţa, dar tot ce pot să fac e să sper că voi alege un drum bun şi că mă voi uita peste câţiva ani pe pozele făcute ieri, zâmbind şi amintindu-mi cu plăcere de clipa când am ciocnit toţi un pahar de şampanie. 

Felicitări tuturor absolvenţilor!

7 responses to this post.

  1. Posted by Cecilia on June 10, 2013 at 11:45

    M-ai facut sa-mi amintesc ca toca mea a ajuns in capul lui Bejan, cand am aruncat-o. :)) Ce moment frumos!!! :*

    Like

    Reply

  2. Posted by Nico on May 24, 2012 at 14:37

    Vai Alex da ce fain scrii!
    Iar m-am emotionat:)) si mi-am adus aminte de ieri.. F dragut ai scris>:D< si ai surprins esentialul!

    Like

    Reply

  3. Posted by Axlandra on May 24, 2012 at 13:55

    Merci!:D

    Like

    Reply

  4. Posted by oni on May 24, 2012 at 13:54

    intr-un*

    Like

    Reply

  5. Posted by oni on May 24, 2012 at 13:53

    Sa fie intr-uin ceas bun.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

