Astăzi…

Azi e una din zilele pe care vreau să mi-o dedic. Astăzi vreau să dau la maxim volumul din boxe şi să-i delectez pe vecinii mei cu versuri metalice, să cânt, să greşesc versurile, să dansez cu un deodorant în mână, pe post de microfon!

Azi îmi probez toate hainele şi fac mormane cu cele pe care cu siguranţă nu le voi mai purta în veci. Azi fac parada modei prin cameră, aşa cum o făceam când aveam 3 ani, prezentându-mi hainele jucăriilor de pluş, ce stau aliniate şi cuminţi pe pat.

Azi încerc coafuri noi şi mă machiez în toate stilurile posibile! Roz cu verde, roşu cu negru, albastru cu şi mai mult albastru, astăzi le voi încerca pe toate!

Azi voi scrie tot ce-mi trece prin minte, bun sau rău, interesant sau nu! Orice idee va fi binevenită, aplaudată şi aşternută pe hârtie. Orice cuvânt, existent sau nu, va fi îmbrăţişat cu drag şi inclus în gaşca frazelor mele.

Azi mă voi maimuţări în oglindă, voi sări coarda în casă, voi juca elasticul prins de două scaune, voi sări în pat şi voi ţipa „Love is a battlefield!”, mă voi uita la filme de dragoste şi voi plânge cu lacrimi de crocodil în amintirea tuturor celor care mi-au păşit prin suflet.

Astăzi te voi uita şi ne vom uita! Astăzi îmi voi aminti pentru ultima oară de tot ce trebuia să uit până acum!

Astăzi…

It’s a nice day to start again!

5 responses to this post.

  1. […] gamba dreaptă, solistul are un alt tatuaj realizat în 2002 – “Cosmic Pope”, iar pe braţul drept are un […]

    Like

    Reply

  2. Nu crezi că fiecare zi ar trebui să ți-o dedici ție?😀

    Like

    Reply

  3. Zuzo :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

