Soneria poate provoca emoţii

Ştiţi zilele acelea când cheful de orice şi oricine pleacă în concediu şi te lasă cu o stare vegetativă, în pijamale, în pat? Eu mi le amintesc cel mai bine pe acelea pentru că de fiecare dată când se întâmplă să trec prin această stare, sună cineva la uşă.

Da, eu sunt înfofolită în pătură, cu pătrăţele de ciocolată presărate în jurul meu şi cu o sticlă de suc de portocale lângă pat şi deodată se aude sunetul „magic”. Iniţial îmi spun: „poate o fi un cerşetor, sau vecina de la parter care vrea să vadă ce mai facem, sau pur şi simplu un reprezentant al unui partid care a venit cu o găleată, o pungă de chipsuri şi un zâmbet tâmp pe faţă…”; apoi, când văd că omul din spatele uşii insistă, beculeţul mi se aprinde deasupra capului şi îmi dau seama că „am pus-o!”: e cineva care va sta mai mult de jumătate de oră, în vizită!

Citeşte continuarea pe Belva!

 

Voi ce părere aveţi despre musafirii-surpriză ?

 

5 responses to this post.

  1. Cred ca este o chestie general valabila. :))
    De cate ori am vasele in chiuveta asteptand sa fie spalate si eu stau tolanita in fotoliu cu o farfurie de fursecuri in poala, apar musafirii. :((

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on May 28, 2012 at 10:44

      Cred că au ei un plan malefic să aterizeze în faţa uşii când ne e nouă lumea mai dragă!:))

      Like

      Reply

      • Sunt convinsa. :))
        Eu stau la parter si ma gandesc ca astia trec pe la geamul meu, arunca un ochi in casa si daca e totul ok pleaca, daca stau cu patul nefacut suna. :))

        Like

      • Posted by Axlandra on May 28, 2012 at 11:17

        Eu stau la etajul 1, tre’ să-şi lungească gâtul puţin ca să vadă ceva… :))

        Like

  2. […] Dau mai departe leapşa către Dădacă, Andrei, Lari, Mihaela, Gabrielei şi Alexandra. […]

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

