Recomandare de film: Femeia în negru

Pot să încep prin a spune că a fost interesant să-l văd pe Daniel Radcliffe în altă postură decât cu bagheta în mână, luptându-se cu cel făr’ de nas! M-a impresionat felul în care s-a transpus în pielea unui personaj torturat psihic de moartea soţiei sale; privirea sa veşnic înlăcrimată şi pierdută-n zare a reuşit să emoţioneze şi ochiul meu critic, făcându-mă să uit uneori că vizionez, de fapt, un film de groază.

Drept urmare mi-au sărit şosetele de frică, de câteva ori, din pricina unui robinet şi la apariţia unui corb, până când m-am „setat” să fiu pregătită în fiecare secundă pentru o scenă care să-mi zbârlească părul.

Citeşte continuarea pe Belva!

One response to this post.

  1. Posted by Lucian Moldovan on May 30, 2012 at 13:00

    L-am vazut si mi-a placut. E un film bun, il recomand.🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

