Probleme existenţiale cu ocazii speciale

“Dragă tu nemulţumit mic şi uneori simpatic,

Se zvoneşte că ai fi alergic la urări şi vorbe bune, că ţi se irită pielea din spatele urechilor atunci când auzi un “Crăciun fericit” şi că globul ocular îţi prinde colţuri când vezi câte un “La mulţi ani”. Am auzit eu câteva păsărici lovite de soartă care îţi plângeau de milă şi povesteau câtă dramă e în sufletul tău când vezi pe Facebook o poză cu un iepuraş alb şi pufos, însoţită de un “Paşte fericit!”. Erau câţiva copilaşi pe stradă care împărţeau fluturaşi cu fotografia ta, avertizând populaţia mult prea darnică să înceteze să-ţi mai trimită sms-uri de revelion, email-uri de 1 iunie şi să nu cumva să îndrăznească să posteze pe wall-ul propriu vreo aluzie la o sărbătoare anume.

M-am îngrijorat puţin când am văzut cât s-au agravat lucrurile şi câtă zarvă se face în jurul tău. Am vrut să te sun, să-ţi urez însănătoşire grabnică, dar mi-am dat seama că ţi-aş putea stârni alergia şi mici bubiţe cu vârful ca soarele ţi-ar putea erupe pe pielea-ţi super sensibilă.

Ştiu că e posibil să-ţi provoc reacţii la părul de pe cap şi cu aceste rânduri, e foarte probabil ca firul 14 să ţi se fi sculat de când ai citit prima frază. Iertare, rogu-te! Promit să fie ultima scrisoare pe care ţi-o adresez.

Dar mă simt vinovată că ţi-am trezit simptomele din somnul în care se cufundaseră imediat după Paşte. Am îndrăznit să îţi urez un naiv “la mulţi ani” de 1 iunie şi am declanşat furtuna. Nici măcar nu-ţi era adresat ţie, ci copilului din tine. Asta e… uitasem că l-ai omorât, cu bani, tocuri, whiskey şi sex în portbagaj.

Acum,însă, stai fără grijă! Voi fi mai atentă căci am notat pe listă: fără “Paşte fericit”, fără “Crăciun fericit”, fără orice fel de “sărbătoare fericită”, fără “la mulţi ani” când nu e ziua ta de naştere, fără “la mulţi ani” pe facebook când e ziua ta de naştere (că doar nu mă doare mâna să dau un sms sau să te sun), fără tag-uri în felicitări haioase sau cu mesaj, fără, fără, fără…

(Oare dacă te-aş trimite la origini şi ţi-aş da şi bani de taxi, ţi-ar trece boala asta şi te-ai concentra pe ceva important?Nu, probabil atunci ai găsi alte suferinţe abstracte.)

Cu simpatie,

Copilul din mine!”

P.S: ţin să precizez că acest articol are destinatar colectiv, nu este adresat unei persoane anume ci tuturor celor afectaţi negativ de fiecare urare pe care o văd în faţa ochilor!

Şi încă o dată: la mulţi ani de ziua copilului tuturor, chiar şi celor care se consideră mult prea “maturi” pentru a primi această urare!

Sursa foto: universitymeme.com

3 responses to this post.

  1. Posted by oni on June 1, 2012 at 17:26

    multam fain

    Like

    Reply

  2. Posted by Axlandra on June 1, 2012 at 17:13

    Mulţumesc! O zi cât mai colorată şi plină de zâmbete şi ţie!

    Like

    Reply

  3. Posted by oni on June 1, 2012 at 17:11

    Perfect.Uite asa ma simt mai bine.Nu sunt singurul care ii trimite la orgini. Nu e o zi de nastere nu pot spune la multi ani dar … vise frumoase ,jocuri amuzante ,zile cu soare si desene cu creta,dans in ploaie si numaratori de stele,zambete,cat mai multe zambete iti urez de ziua copilului din noi.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

