Modificarea schimbării

Ajung acasă după o noapte încărcată de pupile dilatate, străzi doritoare de cupluri fericite şi zâmbete ascunse de paharul de bere. Clipesc des şi îmi blochez gândurile care ar putea să-mi ţină ochii deschişi tot restul nopţii.

E frig…am lăsat geamul deschis.

Mă aşez resemnată pe pat şi mă gândesc că trebuie să fac o schimbare. Precum eroul cărţii “Cine ştie câştigă”, mă hotărăsc să-mi schimb viaţa, în medie, cam de treizeci-patruzeci de ori pe săptămână. De obicei noaptea, pe la 2-3, când paharele de Cuba Libre mă împing uşor spre pat, sau dimineaţa când sunt mahmură şi perna-mi pare a fi cel mai bun prieten. Da, cam atunci îmi vin mie ideile acestea de schimbare.

Mai obişnuiesc să-mi fac şi liste, ca pe cea pe care o născocesc acum, în minte; să pun pe hârtie toate planurile mele de viitor, toate schimbările pe care urmează să le fac. Şi cred în căcatul ăla de listă! Mă trezesc dimineaţa şi o văd lipită de uşa dulapului: “punctul 1: zâmbeşte când deschizi ochii, dimineaţa!”. Pff, mă doare capul de mor…cum naiba aş putea zâmbi când Nurofenu’ a sărit din folie sub birou şi când am reuşit într-un final să-l găsesc, am făcut cunoştinţă mai de aproape cu colţul biroului. Aş putea să-mi agăţ lista de cucui acum.

Cam aşa se întâmplă şi cu punctul 2, punctul 3…etc. Niciunul dintre ele nu-mi mai pare o idee bună, a doua zi. Aşa că de ce naiba mai fac liste? De ce naiba mai fac planuri de viitor? De ce naiba mai spun că mă schimb?

Pentru că la sfârşitul zilei, chiar dacă tot ce reuşesc să schimb e perechea de şosete, mă gândesc că totuşi mai există o şansă ca, în viitorul apropiat, să învăţ să merg pe bicicletă, să urc treptele către succes fără să mă mai împiedic, să râd necondiţionată de timp, să alerg veselă pe malul Dunării şi să mă las prinsă de tine; să mergem la piaţă împreună, eu să cer “un kil de roşii” şi tu să mă ţii nebuneşte de-o mână!

Aşadar, să vedem: “punctul 1 – zâmbeşte!”  Zâmbesc!

Sursa foto: motivational-posters.net

2 responses to this post.

  1. Foarte frumos … crede in continuare in “cacatul ala de lista” , ca o sa se adevereasca macar jumate :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

