Leapşa puerilă

Încă o leapşă drăguţă pe care sunt nerăbdătoare să o completez! A venit de la Emil şi se duce la Florin, Corina, Teo şi cine mai doreşte!

Întrebările ar fi:

1. Care era jocul tău preferat din fața blocului?

2. Care este ”dulcele” pe care l-ai mânca și acum?

3. Care au fost desenele animate preferate?

4. Pe melodiile cui ai crescut ”mare”?

5. Ce amintiri îţi trezește guma Turbo?

6. Ce visai să devii atunci când erai mic și ce ai ajuns?

7. Cum ți-ai descrie copilăria în 3 cuvinte?

Pentru mine copilăria a fost o îmbinare de julituri, bomboane colorate, îngheţată pe băţ şi căţărat prin copaci. Eram un mic Speedy Gonzales, veşnic energică, plină de voie bună şi dornică de a mă juca cât mai mult. Îmi este dor de perioada aceea şi mă apucă nostalgia uneori, dar îmi va face mare plăcere să îmi amintesc de copilărie şi acum, răspunzând la întrebările de mai sus.

1. Adoram să joc elasticul dar îmi plăceau şi “Flori, fete şi băieţi”, “Prinselea”, “Raţele şi vânătorii”, “Călcatelea”, “Şotronu”…sunt multe joculeţe la care hohotele de râs îmi tăiau respiraţia, care-mi luau şi ultima urmă de energie şi mă făceau să dorm ca o pisicuţă, toată noaptea.

Dar, după cum spuneam şi pe Belva, jocul cu elasticul era preferatul meu căci reuşeam să trec de toate „etapele” foarte uşor. Îl jucam afară cu prietenii dar şi în casă, punând în loc de persoanele care trebuiau să ţină elasticul, două scaune. Ştiu că erau tot felul de combinaţii pe care trebuia să le faci când săreai şi dificultatea creştea pe măsură ce înainta jocul. Iniţial săream la înălţimea gleznei pe lăţimea a două picioare, apoi cele două persoane ţineau elasticul doar pe un picior, apoi la genunchi, sub fund şi, pentru cine mai putea, la brâu. Mă bufneşte şi râsul amintindu-mi cu câtă perseverenţă mă „antrenam” în casă, cu cele două scaune, ca să pot ieşi afară şi să fiu învingătoare. Eram ambiţioasă de mică, ce mai!

2. Îngheţata “Vals” era absolut delicioasă şi nelipsită din frigiderul meu, chiar de mama mustăcea de fiecare dată când îi ceream bani să-mi mai cumpăr, căci ştia că are tot tabelul lui Mendeleev în ea. Ciocolata “Poiana” ştiu că mai era pe lista dulciurilor mele preferate şi bineînţeles toate prăjiturile cu care mă bombardau mama şi mătuşica!

3. Tom şi Jerry, clar! Nu mă dezlipeam din faţa televizorului până nu mă asiguram că după reclame, cei de la Cartoon Network nu vor mai băga un episod. Ştiu că în fiecare weekend mă trezeam de la 7-8 doar ca să îmi iau porţia de Tom şi Jerry, deşi în timpul săptămânii făceam un mare scandal când era vorba să mă trezesc pentru grădiniţă. Îl iubeam pe Tom şi-mi doream uneori să-l pună puţin la punct pe Jerry.

4. Au fost formaţiile de rock pe care mi le-a dezvăluit al meu tată şi prietenul său cel mai bun de pe atunci: Guns N’ Roses, Scorpions, ACDC, Deep Purple, Queen,Michael Jackson, etc. Dar bineînţeles că am ascultat şi ce era la modă pe atunci: Andre, Candy, Voltaj (erau printre preferaţii mei), Genius, Animal X, 3 sud est,etc.

5. Îmi cumpăram de fiecare dată câte 4-5 gume Turbo, căci ştiam că după ce o mestec pe prima 5 minute îi piere gustul şi nu mă voi sătura de mestecat!:)) Şi bineînţeles că erau abţipildurile şi tatuajele care veneau “la pachet”. Cât mă mai dojenea mama că veneam tatuată pe toată mâna, de la încheietură până la umăr…era amuzant să o văd cum dă ochii peste cap şi-mi zâmbeşte viclean spunând: “să te văd cum le cureţi acum, că mergem în vizită la nana şi nu vreau să te vadă aşa!”.

6. Îmi doream să fiu doctoriţă şi să-i îngrijesc pe ai mei părinţi atunci când le va fi rău, pe gratis. Era visul meu să pot vindeca o persoană, fără să-i cer ceva la schimb. Un vis naiv de altfel, căci nu aş fi pus o pâine pe masă niciodată în stilul ăsta! Dar cu trecerea timpului am descoperit pasiunea pentru scris şi m-am hotărât că jurnalismul ar fi o idee bună.

7. Cum spuneam şi la început: julituri, jucării şi dulciuri.

P.S: aş dori să mai adaug că am descoperit recent că e amuzant şi să te joci şi cu jucării mai “la modă”, precum figurine roboţi, monstruleţi şi super-eroi.

Sursa foto: vivaboo.com

2 responses to this post.

  1. Frumoasa idee🙂 O sa completez si eu🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

