Nu am chef azi

E una din zilele acelea…

E unul din momentele acelea în care mă uit în gol şi încerc să prind un fir de chef, o peliculă de energie, o picătură de bună dispoziţie. Mă uit spre soarele care se strecoară la mine în cameră, printre frunzele nucului din faţa geamului meu. Mă uit spre el şi nu clipesc, nu sclipesc, nu doresc…

Mi-e lene…

Nu vreau să mă ridic de pe scaun, deşi aş sta tolănită-n pat. Nu vreau să mă duc să pun o sticlă de apă minerală în frigider, deşi apa rece din sticla de lângă mouse mai are doi stropi şi dispare. Nu vreau să fac doi paşi până la dulap, deşi m-aş schimba de tricoul ăsta nesuferit într-un maieu mai răcoros. Nu vreau să-mi fac un sandwich, deşi stomacul meu a început să vorbească cu mine, încercând să-mi atragă atenţia.

Mi-e somn…

Am dormit două zile, aproape în continuu, în urma unei insolaţii ce m-a ţinut sub papuc şi nu mi-a permis nicio mişcare în afara celor patru pereţi ai camerei mele. Şi încă mi-e somn…

Mi-e somn şi vreau să dorm până se termină căldura, până se epuizează durerea, până dispare stresul…să dorm şi să visez la un final fericit, precum cel pe care-l întâlnesc în ultimile pagini ale cărţilor mele preferate.

Dar două palme, un duş rece şi o cană mare de cafea mă vor trezi la realitate, îmi vor da putere să duc ziua până la capăt, să înfrunt şi ultimul obstacol şi să mă prăbuşesc, seara, cu capul pe perna moale, oftând…

…mâine e o nouă zi!

Sursa foto: weddingbycolor.com

Părerea voastră contează!

