Seriale de suflet

În caz că nu v-am mai spus până acum, să vă lămuresc: mă numesc Alexandra Cristea şi sunt dependentă de seriale!

Câte un episod dintr-un anumit serial rulează mereu pe fundal, indiferent de activitatea mea la momentul respectiv. Mai sunt evident şi momente în care vreau linişte deplină: când citesc o carte sau când dorm, dar în general serialele sunt nelipsite de pe monitorul meu.

Pasiunea asta nebună a mea pentru seriale a început în copilărie, când urmăream în fiecare weekend pe Acasă TV, câte două episoade din Gilmore Girls şi 7th Heaven. Era un răsfăţ total să intru seara în casă, epuizată după toate jocurile din faţa blocului şi să mă aşez pe canapea, cu telecomanda în mână şi ochii înfipţi în televizor.

Perioada adolescenţei, în schimb, a fost foarte rar presărată cu câte un episod din anumite seriale ce se mai difuzau pe la ProTV, căci eram fană telenovele şi visam la Jose Armando şi ochii lui verzi. Astfel, toată atenţia îmi era îndreptată spre drame şi ochi înlăcrimaţi în limba spaniolă.

Primul serial pe care l-am urmărit pe calculator, cap-coadă în două săptămâni, a fost Prison Break. Ţin minte cum stăteam înţepenită-n pat, cu sufletul la gură, aşteptând să văd ce-i mai coace mintea lui Michael Scofield. Şi la finalul ultimului sezon am fost foarte dezamăgită că nu voi mai avea la ce să mă uit.

Asta până când am intrat pe celebrul filelist şi am descoperit “genţi de seriale” (cum ar spune prietenul meu Bogdan). Ştiu că eram derutată şi nu puteam să mă hotărăsc la un singur serial, drept pentru care am început să urmăresc mai multe în paralel.

Din categoria celor care mi-au înseninat zilele şi m-au făcut să râd cu lacrimi sunt: The Fresh Prince of Bel Air, Friends, Seinfeld, That 70’s show, The big bang theory, How I met your mother.

Serialele girly pe care le revăd, de obicei, când sunt deprimată după vreo despărţire dureroasă şi stau în pat, înconjurată de şerveţele umede şi ciocolată, ar fi: Sex and the city, Gossip Girl, Gilmore Girls, Lipstick jungle, Desperate Housewives, Being Erica.

Bineînţeles sunt şi serialele cu specific medical: Scrubs, House MD, Grey’s Anatomy şi Private Practice (pe care tocmai ce am început a-l urmări).

Ar mai fi şi serialele cu subiecte ceva mai “profunde”, care-ţi mai ridică, din când în când, câte un semn mare de întrebare deasupra capului : Lie to me, The Mentalist, Fringe.

Am văzut şi un serial mai paranormal aşa, deşi nu mă dau în vânt după acest gen: Supernatural, la care mai şi râdeam din când în când datorită glumelor lui Dean.

M-am uitat şi la un serial cu vampiri şi încă mă mai uit, când mai apare câte un episod nou: The Vampire Diaries

Şi acum aştept în fiecare săptămână, cu nerăbdare, să apară câte un episod din Pretty Little Liars. Deşi la început am fost sceptică în privinţa acestui serial, după ce am văzut primul episod nu m-am mai putut opri din vizionat.

Vouă ce seriale v-au mai atras atenţia? 

Sursa foto: 9gag.com

11 responses to this post.

  1. Posted by sebastianmihail on June 18, 2012 at 21:06

    Unul destul de amuzant: “My name is Earl” (a avut 4 sezoane)

    Like

    Reply

  2. Posted by Axlandra on June 18, 2012 at 10:15

    Da, cum am putut să uit de Familia Bundy :))))

    Like

    Reply

  3. Posted by oni on June 18, 2012 at 09:11

    Seinfeld,Two And a Half Men,CougarTown,Californication,Bones,Merlin,Futurama, serii SF:Stargate,Startrek,Eureka,V(Visitors),Medium,Warehouse 13,Married With Children,Cheers,3rd Rock From The Sun,Ally McBeal,Charmed…Si multe altele.Pe astea mi le amintesc.recunosc ca sunt vizionate in timp😀.Mult timp😀.

    Like

    Reply

  4. Posted by Lucian Moldovan on June 15, 2012 at 22:13

    House M.D., Sherlock, Doctor Who, Torchwood, Dexter, Lie to me, Grey’s Anatomy. Ar mai fi cateva, dar astea merita mentionate.🙂

    Like

    Reply

  5. Posted by Ionuț on June 15, 2012 at 20:30

    One Tree Hill, Big Bang Theory, House M.D., The OC, CSI – New York, Grey’s Anatomy, Lie to me, Supernatural, FRIENDS!!!, How I met your mother….Și cam atât îmi trec momentan prin cap. Aaa, da. Și Joey. Dar păcat că a avut doar 2 sezoane.😦

    Like

    Reply

  6. Criminal Minds. CSI, Dexter, Supernatural, One Tree Hill…mmuuuuulteee

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

