Printre fire de nisip şi valuri

Ne trezim în cântec de valuri sparte şi miros de vară toridă. Mă priveşti şi mă mângâi uşor pe obraz. Mai aţipesc puţin şi când redeschid ochii te vad cu o ceşcuţă de cafea în mână cum vii înapoi spre pat.

Ochii îţi sclipesc şi îţi trădează extazul. Laşi ceşcuţa pe noptieră şi îmi şopteşti la ureche:„mergem pe plajă?”. Îţi răspund gimnastic ca un copilaş leneş, dând din cap afirmativ. Mă iei în braţe şi mă ridici brusc de pe pat, sărutându-mi suav baza gâtului. Eu încă moţăi. Un soi de mârâit al corzilor mele vocale îţi dau de înţeles că sunt morocănoasă şi începi să mă gâdili.

Ne lovim cu pernele, ne alergăm prin cameră, ne lovim de colţurile patului şi ne aşezăm pe podea. Eu râd, tu zâmbeşti şi privirea-ţi caldă spune totul: mă iubeşti.

Citeşte continuarea doar pe Belva. Click aici !

 

Sursa foto: meneethufrancis.blogspot.com

Părerea voastră contează!

