Happy weekend 14

Pentru că în ultimele zile am tot văzut copii venind de la şcoală şi m-am întrebat de ce nu s-a terminat anul şcolar că doar a trecut 15 iunie de ceva timp…am ales ca subiect pentru ediţia aceasta de happy weekend, învăţământul! 

Iepuraşul îşi făcea lucrarea de licenţă şi tare mai era minunată toată pădurea…

Curioasă vulpea apare în zonă şi îl întreabă :
– Ce faci iepuraşule? Despre ce scrii tu acolo?
– Am început lucrarea de cercetare despre cum este mâncată vulpea de către iepuraş..
– Hahahaha…păi cum o să mănâce un amărât de iepuraş o vulpe? Poate invers…
– Cercetare ştiinţifică, vulpeo! Dacă nu crezi, te aştept diseară la vizuină!

Dimineaţă, întreaga pădure privea uimită spre vizuină: în faţa sa, pielea vulpei era întinsă la uscat…

Curios lupul apare şi el la iepuraş şi îl întreabă :
– Despre ce scrii tu acolo, iepuraşule ?
– Sunt la cercetarea propriu-zisă din lucrarea de licenţă, studiez cum e mâncat lupul de către iepuraş!
– Hahahahahah…cum o să mănânce un amărât ca tine un lup mare ca mine ?
– Asta e cercetare ştiinţifică serioasă! Dacă nu crezi, ne vedem diseară la viziună!

Dimineaţă, stupoare mare în toată pădurea: pielea lupului era întinsă la uscat lângă cea a vulpei…

Nemairezistând, ursul o apucă şi el spre iepuraş şi îl întreabă :
– Despre ce mai scrii tu acolo, iepuraşule ?
– Sunt deja la concluziile cercetării în care demonstrez cum e mâncat ursul de către iepuraş.
– Hahahahahahaha hohohohoho……ce tot spui pricăjitule? Cum o să mănânce un mititel ca tine un urs mare ca mine ?
– Nu crezi ? Aceasta este o cercetare ştiinţifică, nu e o gluma..vino diseară la vizuină şi o să te convingi…
În dimineaţa următoare toată pădurea era şocată: pielea ursului, sfâşiată, era întinsă la uscat lângă cea a lupului şi cea a vulpei…

După câteva ore, când lighioanele pădurii se răspândiseră care încotro…

Râzând, iepuraşul iese din vizuină de gât cu leul care îi spune :
– Ai văzut iepuraşule ? Ce îţi spuneam eu… ? Tema nu contează, ci coordonatorul…

“I hate college, everyday they teach you something new that you don’t know and make you feel like you should know it and then you feel stupid!” (Gilmore Girls)

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 14

Sursă foto: 9gag.com

6 responses to this post.

  1. Posted by zdwub on June 23, 2012 at 20:37

    Mi’a placut bancul =)) cat despre scoala…”hip-hip uraaa” vacanta mai tarziu…scoala incepe mai devreme :))
    Un weekend frumos

    Like

    Reply

  2. Happy weekend şi vouă!😀

    Like

    Reply

  3. :)Superba postarea! am ras ca lumea!🙂
    Happy weekend!🙂

    Like

    Reply

  4. Buna morala acestei povesti. Happy Weekend!!!

    Like

    Reply

  5. Posted by ellyweiss on June 23, 2012 at 11:09

    Da, si eu m-am minunat ca scoala inca nu s-a terminat. Parca trebuia pe 15 iunie…noi asa stiam.
    Nu-ti mai spun despre ce inseamna BAC-ul…deja 2 saptamani s-au pierdut cu niste probe orale, nesemnificative si necuantificabile. In plus, exact ca-n caricatura ta, toti sunt tratati “egal” :))
    Imi place si concluzia leului (e grozava si adevarata) si imi place si ultima caricatura…Acum nu stiu cat de “dureros” a fost pentru elevii de lemn sa fie “ciopliti” asa…macar sper ca au fost ciopliti bine🙂 Nu doar ca forma, ci si ca fond😉
    Foarte buna postare!
    Happy Weekend iti doresc!🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on June 23, 2012 at 11:19

      Mă întreb peste câţiva ani cum va mai decurge bacalaureatul…că la ce modificări au făcut ei în fiecare an, nu ştiu dacă se poate mai rău de atât…eu sunt fericită că am prins perioada când era cât de cât normal :)).
      Happy Weekend şi ţie!:D

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

