Semne clare

Îl vezi pe stradă, într-un magazin, în club sau la bibliotecă. Fluturaşii îţi invadează stomacul, un val de căldură îţi pătrunde în fiecare părticică de corp şi devii hiperactivă. Noaptea adormi extrem de greu, căci te gândeşti numai la el, iar inima aproape că-ţi sare din piept de fiecare dată când îl revezi. Da, cam acestea ar fi semnele clasice ale unui« crush ».

Recunosc, am trecut prin etapa asta de câteva ori bune, cu persoane diferite. Aveam toate simptomele de mai sus, până când îmi îndeplineam « scopul », ajungând în braţele lui « Prince Charming ». În momentul acela, focul se stingea brusc şi-mi dădeam seama că nu a fost tocmai sentimentul de iubire pe care îl tot lăudam la toţi prietenii mei, ci o simplă pasiune trecătoare.

Mi-am dat seama că sunt îndrăgostită atunci când mă “trezeam” că îi explic persoanei respective, de ce nu-mi doresc să ies la alte întâlniri cu alţi bărbaţi. Făceam o listă întreagă de motive pentru care X-ulescu nu mă atrage şi nu m-aş uita la el într-o mie de ani. Practic încercam să-i arăt vulnerabilitatea mea şi faptul că nu-mi doresc pe nimeni altcineva lângă mine.

Mi-am dat seama că sunt îndrăgostită atunci când ieşeam, cu zâmbetul pe buze, în anumite locuri pe care înainte nu le-aş fi frecventat nici dacă îmi dădea cineva bani. Nu mă plângeam că nu suport locaţia, sau oamenii din locaţia respectivă ci mă bucuram efectiv de prezenţa « lui » lângă mine. Bineînţeles că nu făceam compromisuri exagerate, să renunţ la tot ce-mi doresc eu doar pentru a-i face lui pe plac ; dar încercam, pe cât posibil, să-i demonstrez că faptul de a fi lângă el şi cu el, este mult mai important decât locul în care ne aflăm.

Mi-am dat seama că sunt îndrăgostită atunci când ideea de a sta degeaba dar împreună, mi se părea nemaipomenită. Nu ieşeam în oraş, nu ne uitam la niciun film, nu jucam remi sau monopoly, nici măcar nu ascultam muzică. Pur şi simplu stăteam unul în braţele celuilalt şi ne bucuram de liniştea înconjurătoare. Când am realizat că nu mă plictisesc deloc “făcând nimic”, alături de el, mi-am zis « sigur e dragoste ».

Şi nu în ultimul rând, mi-am dat seama că sunt îndrăgostită atunci când mi-am asumat riscul de a fi eu însămi 100%. În momentul în care am reuşit să fiu deschisă total faţă de el, să nu-i ascund nimic de teama de a-l îndepărta sau dezamăgi, am realizat că sunt îndrăgostită cu adevărat.

            Voi cum v-aţi dat seama că sunteţi îndrăgostiţi/îndrăgostite?

Articol apărut iniţial pe Belva, în data de 14 Noiembrie 2011, dar ale cărui cuvinte au rămas valabile până astăzi. 

Sursa foto: facebook.com

2 responses to this post.

  1. Posted by ellyweiss on June 30, 2012 at 17:31

    Mi se intampla la fel. Numai ca extrem de rar. Am patit-o ultima oara acum peste 2 ani. S-a ales praful, cum se spune, de vreun an…asa ai ocazia sa ma cunosti, caci altfel nu-mi faceam blogul asta. De atunci…in viata mea e pustiu. Sau poate cuvantul desert ar fi mai potrivit…. E pustiu pentru ca nu trece…nu pot trece mai departe.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

