Vacanţă la mare

Pentru că de 1 Mai nu am mai reuşit să păşesc pe nisipul fin din jurul Mării Negre, m-am hotărât ca vacanţa asta de vară să ajung măcar de două ori la mare. Iniţial voi poposi puţin pe la Sulina, să vizitez nişte amici şi să petrecem împreună câteva nopţi nebune, iar partea a doua a vacanţei îmi doresc să o petrec cu a mea scumpă mămică pe unde o dori ea pe litoral.

Tocmai de aia, de câteva zile încoace, tot căutăm pe internet oferte avantajoase care să nu ne usuce buzunarul. Şi am tot dat clickuri de am epuizat mouse-ul, până am ajuns la pagina celor de la Genius Travel, care ne-a cam făcut cu ochiul. Pe lângă faptul că am găsit oferte foarte bune la hoteluri de 4 şi 5 stele, am descoperit că ne-ar costa mult mai puţin dacă am alege şi un alt litoral în afară de cel românesc. Astfel, ne-am gândit să ajungem anul acesta şi prin Bulgaria, să vedem care-i treaba cu Nisipurile de Aur şi cât de mare dreptate avea lumea când ne recomanda această locaţie. Mai ales că anul trecut trebuia să ajungem pe acolo, dar soarta ne-a jucat feste şi ne-a aruncat tot pe plaja din Olimp.

Voi cam pe unde plecaţi în concediu, la mare?

Sursa foto: geniustravel.ro

8 responses to this post.

  1. Posted by Dee on July 17, 2012 at 20:58

    voi “abuza” de ospitalitatea rudelor cu casa pe malul marii🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on July 17, 2012 at 21:34

      E mult mai uşor când ai cunoştinţe sau rude la mare, căci nu mai trebuie să pierzi timpul căutând cazare. Întotdeauna mi-a displăcut să stau să caut oferta cea mai avantajoasă, să negociez,etc.

      Like

      Reply

  2. cu putin noroc (sa-mi scot concediu medical de la doctor), ajung la Mamaia, unde are nevasta niste cursuri.
    N-am mai fost din 1986 la Mamaia…

    Like

    Reply

  3. Eu cred ca o sa merg cu prietenii in Vama pe la inceputul lui august. Acolo ne place noua.

    Like

    Reply

  4. Vom poposi exact in Eforie Nord,daca nu ma insel..Eu ajung la mare la noi dupa exact 15 ani de la ultima mea vizita :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

