Puţină gheaţă nu strică…da’ puţină, am zis!

Tocmai am terminat de alergat prin casă în încercarea de a închide geamurile înainte să mă trezesc cu copacu’-n casă. De ce? Păi să vă explic: cum stăteam eu relaxată la calculator, cu picioarele pe birou ca un boss mai mic, aud un tunet. “Eh, iar ploaie de vară! Măcar se mai răcoreşte un pic!” mi-am zis eu, râzând în sinea mea. Tocmai ce citisem articolul Cătălinei de pe Belva în care spunea că a alergat prin ploaie şi mă bătea şi pe mine gândul ăsta cu prima ocazie.

Probabil este prima oară când lenea mi-a fost de ajutor căci dacă ieşeam acum 15 minute afară, să dansez în ploaie, dansau copacii pe mine.

Da, dragi cititori ai blogului meu, a fost o mamă de furtună în Galaţi de am zis că-mi zboară termopanele. Din două cubuleţe de gheaţă ce au căzut iniţial, s-au făcut 10, apoi 100, apoi o mie, apoi dracu’ mai ştie, că dacă te uitai pe geam la un moment dat, vedeai alb şi atât. Vârteju’, care le tot arunca în geamurile mele şi-n balcon, m-a părăsit repede, din fericire, că altfel vă asigur că vă tastam de sub apă.

Cam asta a lăsat în urma ei, simpatica furtună :

Sursa foto: facebook.com (Angelino, Marian, Marian, Alina)

2 responses to this post.

  1. Acum s-a terminat si la noi, dar nu a cazut nici piatra, nici vreun copac, doar apa cat sa racoreasca strazile putin. Sotul meu s-a dus dupa tigari si l-a prins pe drum. A savurat fiecare picatura, s-a intors in pas de plimbare acasa. :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

