Experienţa mea cu fotbalul

Sunt norocoasa posesoare a unui iubit ce nu este microbist. Nu vă grăbiţi să mă invidiaţi, fetelor, căci chiar şi aşa nu am fost lipsită de meciuri de fotbal. De când eram mică, îl vedeam pe tata cum îşi pregăteşte sticlele de bere şi telecomanda pe măsuţa de lângă canapea, cum se schimbă comod într-o pereche de pantaloni scurţi şi se aşează în faţa televizorului, privind timp de 90 de minute, cum aleargă nişte indivizi după o minge. Chiar de la vârsta fragedă de 5 ani, încercam să înţeleg de unde atâta suferinţă în ochii lui, când mingea ateriza în poarta “greşită” şi de unde atâta putere în glas când striga, necenzurat: ” &#¤&@ mamii voastre! “.

Anii au trecut, am început să ignor serile în care tot cartierul răsuna în cântece ale suporterilor şi strigăte de fericire/urlete de disperare şi am considerat că legătura mea cu fotbalul s-a pierdut definitiv. Tata nu mă mai chema în sufragerie să-i ţin companie, eu nici atât nu mă ofeream să-l însoţesc şi uite aşa am considerat că am scăpat de meciuri.

Dar n-a fost tocmai aşa. Adolescenţa a venit şi am păşit şi eu ca orice fata curioasă, într-o gaşcă de “de-alde mine”. Puţine fete, destui băieţi. Bineînţeles că băieţii erau microbişti iar legătura mea cu fotbalul s-a reluat, fie că am vrut sau nu.

Drept urmare, am avut ocazia să particip la diferite seri de Fotbal Live, i-am urmărit pe băieţi cum se chinuiau să nimerească scorurile corecte la pariuri, am sărbătorit cu ei de fiecare dată când le “ieşea” câte un bilet şi i-am consolat cu câte o bere atunci când nu. Experienţa cu ei era total diferită de cea cu care eram eu obişnuită din vremurile copilăriei şi mi-a plăcut un pic mai mult.

Când eram eu mică, existau doar canapeaua, ecranul, telecomanda, berea rece şi strigăturile. Acum însă, ai Biletul zilei, ai posibilităţi de câştig financiar dacă eşti atent (sau cel puţin aşa mi-au spus băieţii), poţi urmări meciurile online şi poţi ţine scorurile de pe propriul telefon,etc. E chiar interactiv aş zice, dar tot nu mă convinge în aşa fel încât să devin şi eu microbistă. Oricum, asta e o pasiune pur masculină şi o iau ca atare!

Însă, mi-ar face plăcere să văd de la băieţi o listă cu nişte motive concrete pentru care pariază la meciuri şi pentru care iubesc şi susţin atât de mult o echipă de fotbal.

Sursa foto: presalocala.com

 

 

Părerea voastră contează!

