Versuri inteligente…NOT!

Urăsc să merg cu maxi-taxi. Nu mă deranjează atât de mult căldura căci na, e cald şi afară. Încerc să ignor mirosurile înţepătoare care-mi atacă nările şi rotesc capul în căutare de parfumuri care să nu-mi întoarcă stomacul pe dos. Dar când aud la radio, non-stop, aceleaşi ritmuri de bătut covoru’ lu Aladin, simt că mi se face rău.

Nu am nimic cu cei care fac/ascultă muzica respectivă. Mă doare-n tastatură de ei (că pix nu prea mai folosesc)! Dar nu-mi place deloc să stau într-un loc şi să fiu obligată să ascult versuri făcute într-un moment de prostie cruntă. 

Ei, şi cum mergeam eu acum câteva zile cu maxi-taxi şi ascultam de-alde “dragostea se face minim în doi”, “nosa, nosa” şi “vara nu dorm” am început să fac o listă cu toate melodiile care m-au tâmpit de-a lungul anilor. E vorba de acele melodii pe care le auzi non-stop peste tot: la radio, la TV, la terase, în cluburi, când deschizi frigiderul eventual, când tragi apa la wc, etc. Înţelegeţi voi unde bat.

Şi lista arată cam aşa (ordinea nu are importanţă, melodiile sunt la fel de proaste în opinia mea):

1. Anda Adam – Ce ţi-aş face (ştiu că mă dispera faza cu “uu selecta” )

2. Dan Bălan – Chica Bom

3. Inna – Hot (aia cu bla bla bla, like a woman – inteligente versuri, n-am ce zice…)

4. Don Omar-Danza Kuduro (am auzit-o vara trecută de am învăţat-o pe de rost fără să vreau)

5. Michel Teló – Ai se eu te pego

6. Dj Sava- I like the trumpet

7. O-Zone – Dragostea din tei

8. Narcotic Sound – Mamasita

9. Axel C ft Y-Ass – You’ve got the sweetest Ass in the World (mă întreb dacă i l-o fi gustat)

10. Alexandra Stan – Lollipop

Cam atât îmi aduc aminte momentan, o mai completez pe parcurs.

Voi ce melodii nu suportaţi sau nu aţi suportat în anii trecuţi?

 

Sursa foto: quickmeme.com

5 responses to this post.

  1. Posted by Mos Craciun on July 19, 2012 at 13:51

    Totusi, ai uitat sa mentionezi ca manelele nu rasuna in difuzoare, ca alta data. Mai important este ca nu numai poluarea radio este cea enervanta, ci si specimenele care vorbesc la telefon pe un limbaj de groh groh, sau indivizii care se fac ca nu aud si tipa in telefon…caci sunt ei mai de la tara si le place sa se laude ca si-au luat din piata copite de porc, ceapa cu 2 lei kilu’ sau alte si alte “comestibilitati” ori “necomestibilitati”…
    O zi placuta!

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on July 19, 2012 at 14:17

      Manelele nici nu vreau să le menţionez, chiar de se aud mai mult sau mai puţin în difuzoare. Iar referitor la cei care vorbesc la telefon, nu mă deranjează dacă vorbesc mai tare atâta timp cât nu au un limbaj împuţit. Dacă îi povesteşte tanti Săndica lu tanti Floarea ce fel de cartofi erau în piaţă, chiar nu mă afectează cu nimic. Şi mie mi se întâmplă să nu aud ce spune o persoană la telefon, datorită semnalului,etc. şi să o rog să vorbească mai tare!:)

      Like

      Reply

  2. Posted by Lucian Moldovan on July 18, 2012 at 18:58

    Tot ce se desfasoara pe un ritm enervant de bum-ţi-bum-ţi. Nu stiu nume, dar melodiile “ai si eu te piego” (sau cum numele ei se scrie!) si tot ce mai are “tipul ala” scot bruta din mine, pana la disperare.

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on July 19, 2012 at 11:32

      Cunosc sentimentul. Şi totuşi mă întreb, de ce sunt atât de disperate femeile după melodia asta? Din câte am auzit, versurile se traduc cam de genul “Dacă te prind să vezi ce-ţi fac” :)) Să fie toate gagicile alea NFHH (ne…umblate de hăt-hăt)?

      Like

      Reply

      • Posted by Lucian Moldovan on July 19, 2012 at 23:41

        :))) zau, nu stiu, o fi el de vina. Ce conteaza cum canta si ce canta? Arata bine. (banuiesc ca arata bine, habar nu am sincer :)) ). In plus, e la moda. Sau era. Niciodata nu stiu trendurile. De niciun fel. :)) Aparent, lumea asculta CE VREA si nu CE-i PLACE. E o diferenta, zic eu.😀

        Like

Părerea voastră contează!

