La umbra optimismului

Începând de acum, zilele vor avea gustul dulce al mierii de albine. Dimineţile vor fi veşnic însorite şi aplaudate de palmele ce, până nu demult, erau crăpate de durere.

Începând de acum, norii vor avea forma fericirii, vântul va lua direcţia împlinirii viselor iar nopţile nu vor mai fi atât de friguroase. Mă voi încălzi la umbra optimismului şi voi urca trepte invizibile spre cer. Voi alerga desculţă pe cioburile unor dorinţe neîmplinite şi voi atinge vârful speranţei. Voi pluti către braţele primitoare ale timpului şi voi număra secundele până ne vom regăsi.

Căci am ales să fie simplu, să fie frumos, să fie folositor.

Am două mâini şi voi mângâia obstacolele cursei viitoare; am două tălpi şi mă voi lăsa gâdilată de cojile de nuci ce-mi vor sta în cale; am doi ochi şi voi privi mereu partea bună a lucrurilor; am o singură inimă şi voi iubi…

Voi creiona fiecare vis, voi scrie fiecare dorinţă. Voi aprecia frumuseţea simplităţii şi uşurinţa optimismului…

Voi crede!

Fericirea e la doar un pas distanţă!

Sursa foto: pinterest.com

4 responses to this post.

  1. […] Axlandra ne umple de optimism. […]

    Like

    Reply

  2. Posted by Lucian Moldovan on July 19, 2012 at 23:34

    Nu vreau sa-ti indepartez fericirea, s-o duc la 10 pasi distanta, dar, daca vrei sa stii parerea mea, optimismul e o boala. La fel si pesimismul. Ambele reprezinta incapacitatea de a percepe corect realitatea. Dar optimismul bine dozat prinde bine.😀

    Like

    Reply

  3. […] Tomescu Ionut Jifcu Addicted Alexandra Iepuras Ali drg Alyz Adera Andrei Terecoasa Aniela Deby Axlandra Roxana  Dragoste Oarba Ciprian Pardau Adela Ivascu Cris – Mary Cristi Milla De vorba cu viata […]

    Like

    Reply

  4. […] Tomescu Ionut Jifcu Addicted Alexandra Iepuras Ali drg Alyz Adera Andrei Terecoasa Aniela Deby Axlandra Roxana Dragoste Oarba Ciprian Pardau Adela Ivascu Cris – Mary Cristi Milla De vorba cu viata […]

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

