Leapşa cu iubire

Îmi place să vorbesc şi să scriu despre iubire, pentru că este cel mai pur şi nevinovat sentiment din lume. Tocmai de aceea accept cu mare drag leapşa de la Suflet Vorbitor. Astfel, trebuie să enumăr cel puţin 20 de lucruri/fiinţe pe care le iubesc eu.

1. Familia

2. Iubitul

3. Scrisul (nu subtitrarea de la filme, bineînţeles, ci arta de a scrie. Mai multe despre asta, găsiţi aici! )

4. Marea

5. Declaraţiile de dragoste

6. Muzica de calitate (cea care reuşeşte să-mi facă pielea de găină)

7. Filmele de calitate (nu orice porcărie cu subiect răsuflat)

8. Cafeaua (nu funcţionez toată ziua dacă dimineaţa nu beau cafea. Dacă nu mă credeţi, aruncaţi un ochi şi aici! )

9. Cărţile (nu cele de joc, deşi mă mai distrez cu prietenii la câte un whist din când în când, ci cărţile care te trimit într-o altă lume, care te desprind pentru puţin de realitate şi-ţi alimentează imaginaţia)

10. Pisicile

11. Hainele (bineînţeles cele care vin bine pe mine😛 )

12. Bijuteriile

13. Camera mea (am mai atins subiectul acesta acum câteva zile şi am precizat că nicăieri nu-i ca acasă! )

14. Să dansez

15. Să cânt (chiar de vocea mea mai sparge şi geamuri uneori)

16. Să ies cu prietenii în oraş şi să ne facem de cap până dimineaţă

17. Murăturile

18. Berea rece într-o zi toridă de vară

19. Spaghettele cu brânză

20. Telemeaua de oi

(Hai că mi s-a făcut foame, mă opresc la 20😀 )

Cine mai doreşte, cine mai pofteşte?! Vă invit şi pe voi să completaţi lista cu minim 20 de lucruri pe care le iubiţi. Florin, Lucian, Emil, Vienela, Spanac?

Sursa foto: facebook.com

7 responses to this post.

  1. […] am citit o lepsa pe care o dadea axlandra, cititorilor ei […]

    Like

    Reply

  2. […] După o perioadă în care am citit multe articole despre “lucruri pe care le iubim” , am zis să fac un articol în antiteză și , astfel, să scriu despre lucruri pe care le urăsc . Sau pe care le detest, pentru că ura față de ceva sau cineva e relativă . Atât timp cât noi nu știm ce e dragostea, de unde știm ce e ura ? Nu? […]

    Like

    Reply

  3. […] o perioadă în care am citit multe articole despre “lucruri pe care le iubim” , am zis să fac un articol în antiteză și , astfel, să scriu despre lucruri pe care le […]

    Like

    Reply

  4. Multumesc de leapsa. O voi face saptamana viitoare.😉
    Cu mine cand joci un whist?

    Like

    Reply

  5. Posted by Axlandra on July 28, 2012 at 13:18

    Şi torc…:D

    Like

    Reply

  6. Ma bucur ca-ti place leapsa mea:) Si mie imi plac pisicile, ca-s nazdravane si amuzante;))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

