De la rock la tango

Până acum un an, nu fusesem invitată niciodată la o petrecere a burlăciţelor. Văzusem o mulţime de scene în filme, în care fetele se adună într-un bar, mai cheamă şi un stripper uleios, şi-şi fac de cap toată noaptea. Dar niciodată nu participasem şi eu la un astfel de eveniment.

Tocmai de aceea, atunci când am fost invitată, mi s-a luminat chipul şi tot restul timpului până la începutul evenimentului, am probat haine şi m-am tot gândit cum o să fie. Bineînţeles că nu tot ceea ce se întâmplă în filmele americane este valabil şi la români, aşa că m-am trezit că ajung cu celelalte “burlăciţe” la un local liniştit, unde un grup de oameni la fel de liniştiţi, zdrăngăneau în nişte instrumente. Ne-am aşezat la masă frumos, am comandat nişte cocktailuri şi dă-i bârfă

Şi aici vine cea mai interesantă parte din toată seara: când viitoarea mireasă a început să ne povestească la ce “chinuri” l-a supus pe mire. Pe lângă toate detaliile despre flori, meniuri, invitaţi, băuturi, etc. cu care l-a bătut la cap, săracul viitor consort a fost nevoit să ia lecţii de dans. El fiind un rocker convins, cântăreţ la chitară şi dansator doar din plete, nu şi-a imaginat vreodată că va face “câte şedinţe sunt necesare” (citez mireasa) pentru a învăţa tango.

Dar pentru că dansul mirilor nu este ceva de trecut cu vederea, mirele s-a supus ordinelor şi a făcut vreo 5 şedinţe private, până când a dat de gust şi nu s-a mai împiedicat de propriile şireturi.

La nuntă, apoi, toţi invitaţii au fost surprinşi de prestaţia sa, unii din ei pierzând chiar şi pariuri pe această temă (inclusiv eu, care la petrecerea burlăciţelor am râs în hohote ca un Toma Necredinciosul). Vorbele care se auzeau printre doamne şi domnişoare sunau cam aşa: “Dacă el a fost în stare să înveţe să danseze aşa, înseamnă că cei de la Şcoala Latino Time au făcut minuni!”.

Şi uite aşa mi s-a demonstrat că nu există “Nu pot” ci doar “Nu vreau”!

Altă dată o să vă povestesc întâmplarea declanşată de faimoasele marturii botez.

Sursa foto: thatsmytopper.com

One response to this post.

  1. Haha:)) Amuzanta poveste:) Intr-adevar, nu exista nu pot!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

