Happy weekend 20

Dacă ediţia trecută v-am arătat câteva modele de ceartă într-un cuplu, acum vă prezint tot în stil haios, percepţia feminină vs. percepţia masculină.

Happy weekend tuturor!😀

“IUBITEI MELE:
În anul care a trecut, am avut 365 de tentative de a face dragoste cu tine, din care am reuşit de 36 de ori, ceea ce înseamnă, în medie, o dată la zece zile.
Iată lista cu motivele pentru care nu am avut mai mult succes:
> – 54 de ori pentru că lenjeria era la spălat
> – 17 ori pentru că era o oră prea târzie
> – 49 de ori pentru că erai prea obosită
> – 20 de ori pentru că era prea cald
> – 15 ori pentru că voiai să dormi
> – 22 de ori pentru că te durea capul
> – 17 ori pentru că-ţi era teamă că trezim copilul
> – 16 ori pentru că erai prea nervoasă
> – 12 ori pentru că era ziua critică din lună
> – 19 ori pentru că trebuia să te trezeşti devreme
> – 9 ori pentru că susţineai că n-ai chef
> – 7 ori pentru că te-a ars soarele prea tare
> – 6 ori pentru că te uitai la emisiunea de noapte
> – 5 ori pentru că nu voiai să-ţi ciufuleşti noua coafură
> – 3 ori pentru că ne aud vecinii
> – 9 ori pentru că ne aude mama ta

Din cele 36 de reuşite rezultatul nu a fost satisfăcător:
> – 6 ori pentru că stăteai pur şi simplu întinsă
> – 8 ori pentru că îmi aminteai că sunt găuri în stratul de ozon
> – 4 ori pentru că mi-ai cerut să mă grăbesc, ca să terminăm odată
> – 7 ori pentru că a trebuit să te trezesc să-ţi spun că am terminat
> – o dată pentru că mi-era teamă că te-am rănit din cauză că te-am simţit mişcându-te…”

“IUBITULUI MEU:
Am senzaţia că încurci puţin lucrurile. Iată motivele pentru care n-ai fost în stare de mai mult decât ţi-a reuşit:
> – 36 ori pentru că n-ai venit deloc acasă
> – 5 ori pentru că ai venit beat şi te-ai dat la pisică
> – 21 ori pentru că nu ţi s-a sculat
> – 33 ori pentru că te-ai terminat prea repede
> – 19 ori pentru că s-a culcat înainte de a începe
> – 38 ori pentru că ai lucrat până târziu
> – 10 ori pentru că aveai un cârcel în talpă
> – 29 ori pentru că trebuia să te trezeşti devreme ca să joci golf
> – 2 ori pentru că te-ai bătut şi ai primit un şut în testicule
> – 4 ori pentru că ţi s-a înţepenit fermoarul de la pantaloni
> – 3 ori pentru că ai răcit şi îţi curgea nasul
> – 2 ori pentru că ţi-a intrat o ţepuşă în deget
> – 20 ori pentru că ai uitat la ce te-ai gândit toată ziua
> – 6 ori pentru că te-ai terminat în pijama, în timp ce citeai cărţi porcoase
> – 98 ori pentru că n-ai avut timp deoarece trebuia să te uiţi la meci

Iar când am fost împreună şi stăteam întinsă nemişcată era din cauză că m-ai confundat cu cearşaful. Şi nu despre stratul de ozon vorbeam, ci te întrebam cum ţi-ar place mai mult, pe la spate sau în genunchi… iar când ai simţit că m-am mişcat, s-a întâmplat din cauză că ţi-ai dat drumul la gaze şi eu încercam să primesc aer.”

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 20. Hai să ne binedispunem împreună! Participaţi şi voi!

Vă mai las un filmuleţ amuzant din care se poate învăţa câte ceva!

Sursa foto: neuronu.ro

12 responses to this post.

  1. :))))))))))
    Încă ma râd!
    Te miri câte motive își pot găsi unii, sunt cei mai inventivi când e vorba de trișat. Rău e că sunt nevoiți să fenteze, dar o fac cu multă ”artă”. Să vedem care pe care!
    Weekend plin de bucurii!🙂

    Like

    Reply

  2. Posted by Diana on August 4, 2012 at 14:22

    Desi PC-ul se misca precum ochii mortului inca mai rad!!!! Amuzant! Si nici nu am mai citit pana acum aceste “motive”

    Super si pozele! :)) Barbatii “cu sani” sunt terminatori!!! Cred ca ei isi imagineaza ca au muschi!!! Nu stiu cum sunt descrisi barbatii “cu sani” dar cei cu burta sunt ca pantalonii cu genunchi!

    Happy weekend!

    **
    Ma plang🙂 si la tine: video nu pot vedea din motive tehnice😦

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on August 4, 2012 at 14:24

      Sper să rezolvi problemele tehnice cât mai curând, căci videoclipul merită văzut!😀 Mă bucur că ţi-a plăcut restul postării!
      Happy weekend şi ţie!

      Like

      Reply

  3. Posted by ellyweiss on August 4, 2012 at 12:17

    Din copilarie vedeam ca fetele percep viata cu totul diferit fata de baieti. Am avut doi verisori ca “obiect de studiu”😉
    Inclin sa cred ca EA avea dreptate referitor la nereusite :))
    Filmuletul nu-l stiam. E absolut genial domnul care tine conferinta! :)) Reactia salii e formidabila. M-am amuzat copios!🙂

    HAPPY WEEKEND iti doresc!

    Like

    Reply

  4. La a-2a poaza am ras cu lacrimi :)))))) e criminala, pe bune.
    Happy weekend!

    Like

    Reply

  5. ha,ha,ha…imi plac motivatiile fiecaruia !
    Filmuletul este “real” ! :)) M-am distrat si acum, cand l-am revazut !
    Happy weekend!

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on August 4, 2012 at 10:56

      Eu m-am uitat la întreaga filmare din care fac parte cele 10 minute de mai sus. Şi chiar merită!😀 E şi amuzant dar şi adevărat ce spune el acolo! Happy weekend!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

