Recomandări de duminică


Şi a venit şi ultima zi din săptămână, cea în care ar trebui să ne relaxăm într-un hamac, la soare, cu un cocktail rece şi savuros în mână. Da, ştiu ce veţi spune: “Hai, că deja visezi prea mult…”. Însă, ăentru că eu sunt o fire care caută să se relaxeze în fiecare zi măcar câte puţin, pot să spun că în fiecare zi am parte de câte o duminică, iar când vine duminica, am parte de mai multe duminici. Încurcat, nu? Eh…Ce vreţi? E ora 9 într-o zi de duminică.

Dar să trecem la subiectul articolului şi anume, câteva recomandări de texte, filme, seriale, melodii, care m-au “atins” pe mine.

Dimineaţa, când îmi beau cafeaua, obişnuiesc să citesc o mulţime de postări ale bloggerilor pe care îi întâlnesc pe facebook. Unele dintre ele mă amuză, altele mă pun pe gânduri şi unele mă fac să mă simt foarte mândră de mine şi de felul în care scriu eu. Lăsând modestia la o parte, căci precum spunea Belva Ines: Din când în când, este sănătos să recunoşti că eşti bun, mă uit pe unele texte şi mă chinui efectiv să înţeleg ce vrea respectivul/respectiva să spună, să puncteze, să scoată în evidenţă. Şi atunci mă simt foarte bine în pielea mea, căci nimeni nu s-a plâns până acum de mine. (Poate după comentariul ăsta, se vor trezi câţiva…:)) )

Dintre postările pe care le-am citit săptămâna aceasta, vă recomand: Întrebările incomode ale Vienelei (acest text a stârnit nişte emoţii bizare în mine; am încercat să mă pun în pielea fetei respective şi mi-am dat seama că aş fi reacţionat aproximativ la fel. Nu vă spun mai multe, vă las să citiţi singurei şi să vedeţi despre ce e vorba.). Ar mai fi întrebarea lui Florin: “Ce să facem?” la care nu prea găsesc o soluţie. E vorba de genul de muzică pe care eu îl detest şi anume, maneaua. Până şi numele său te duce cu gândul pe câmp, dar prefer să nu dezbat tema asta, că nu merită atâta importanţă. Vă las să citiţi impresiile lui Florin.

Iar al treilea text care mi-a atras atenţia, are ca titlu tot o întrebare: “Cât de bine ne cunoaştem?” şi n-am să vă descriu subiectul său ci am să vă las doar un citat din el: “Ma uit in jurul meu, si facand referire la acea balanta, ma minunez cum, unii oameni, pentru care crezi ca intr-o viata intreaga le stii si numarul firelor de par din cap, constati ca de fapt………nu aveau par!”

Şi trecând de la blogosferă la presă,  m-a surprins să găsesc printre ştiri penibile şi poze cu plasticate în fundu’ gol, un reportaj emoţionant şi foarte bine realizat: Salvezi un om, salvezi o lume.

Dar pentru că în afară de citit bloguri şi articole din presă mai trebuie să facem şi altceva pentru a ne relaxa, m-am gândit să vă recomand şi ceva de vizionat. La categoria filme pe care le-am văzut în ultima perioadă şi le recomand tuturor, intră: Men in black III (Will Smith revine cu umorul lui inconfundabil şi cu acelaşi costum negru, cu care ne-a obişnuit în primele două serii. Eu am râs copios la acest film şi am fost destul de impresionată de final. Să-mi spuneţi dacă v-a plăcut!) Sabrina (Îl recomand mai ales domnişoarelor şi doamnelor căci nu ştiu dacă sexul masculin va aprecia valoarea acestui film. Este o poveste de dragoste naivă, încărcată de răsturnări de situaţie şi de momente haioase; iar actriţa care joacă rolul principal e Audrey Hepburn. Cred că am spus destul!) şi, nu în ultimul rând,  Street dance 2 (Deşi multe persoane susţin sus şi tare că e o porcărie de film, eu am apreciat foarte mult dansurile prezentate pe tot parcursul său. Pe lângă faptul că m-a uimit îmbinarea stilului “street dance” cu ritmurile latino, m-a impresionat şi teama constantă a personajului principal de a o da în bară, deşi era un dansator foarte bun. A fost probabil partea cea mai reală din tot filmul.)

La categoria seriale, nu intră decât două titluri, căci nu am apucat să mai testez şi altele: 2Broke Girls (Care mi-a plăcut la nebunie pentru că e încărcat de replici sarcastice şi de momente hilare.) şi Cougar Town (Care, deşi mă mai scoate din sărite personajul principal cu figurile sale de om atotştiutor, e un serial drăguţ, haios, numai bun pentru serile toride ale verii, când n-ai chef să ieşi din casă.)

Şi pentru că muzica nu putea să lipsească din lista recomandărilor, vă invit să ascultaţi o melodie foarte frumoasă, chiar de nu e tocmai nouă:

Şi nu în ultimul rând, vă amintesc că se împlinesc 5 ani de la moartea lui Florian Pittiş . Sunt tânăr, doamnă!

Vă urez o duminică plăcută şi la cât mai multe zâmbete!

Sursa foto: jokeroo.com

2 responses to this post.

  1. Posted by ellyweiss on August 5, 2012 at 11:59

    Interesante…dar ar fi bine si de-as avea timp…🙂
    Doar articolul Vienelei l-am citit😉

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on August 5, 2012 at 12:02

      Merci!😀 Şi restul sunt destul de interesante. Poate când faci rost de nişte timp, mai arunci un ochi!😀 O duminică frumoasă!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

