Am mai trăit o dată

De mică m-a cam fascinat paranormalul. Deşi ziua eram un copil obişnuit care se uita la desene animate şi se juca cu păpuşile şi piesele lego, când venea seara fugeam la televizor, în braţele mamei şi ne uitam împreună la tot felul de emisiuni cu fantome, extratereştrii, cazuri misterioase, etc. pe Discovery Channel. Eram hipnotizată de cazurile ce nu aveau explicaţie şi mintea mea fragedă căuta soluţii, răspunsuri, dezvoltând tot felul de scenarii fantastice care nu mă lăsau să dorm nopţile.

Răsfoind internetul, astăzi, am dat peste o poveste ce mi-a părut foarte cunoscută. Pe măsură ce mă apropiam de final, amintiri îmi reveneau în minte, până când am realizat că mai auzisem de cazul acesta pe vremea când mă uitam cu mama la emisiunile amintite mai sus.

În jur de anul 1930, o fetiţă de 4 ani din India a început să-i bată la cap pe părinţii ei, susţinând că ea a trăit într-o viaţă anterioară într-un sat numit Muttra, că a fost mama a trei copii, că a murit dând naştere ultimului şi că o chema Ludgi. Părinţii au crezut iniţial că e o născocire de a ei, punând totul pe baza imaginaţiei copiilor şi au ignorat povestea o perioadă. Dar când au văzut că fetiţa nu se mai opreşte din a povesti tuturor despre viaţa ei anterioară, au decis că ar fi cazul totuşi să facă nişte investigaţii. Astfel, spre marea lor uimire, au descoperit că într-adevăr există un sat numit Muttra (acum redenumit Mathura) unde a locuit o femeie numită Ludgi, ce murise în urmă cu doar câţiva ani.

Aflând toate acestea, au decis să facă o călătorie cu fetiţa până acolo. Ajunsă la locul cu pricina, micuşa Shanti a început să vorbească cu sătenii în dialectul utilizat acolo, şi-a recunoscut soţul şi copiii din viaţa anterioară şi a discutat cu ei ca atunci când era în pielea femeii Ludgi, oferind multe detalii pe care, normal, nu ar fi avut de unde să le cunoască.

Povestea integrală o găsiţi aici: “I have lived before”

Pe mine m-a impresionat cazul acesta şi m-a cam pus pe gânduri, atât prima oară când am auzit de el, cât şi acum…când gândirea mi s-a mai dezvoltat un pic (mai mult decât trebuie, uneori).

Voi ce credeţi? Poate fi adevărată această poveste? Există reîncarnare?

6 responses to this post.

  1. Posted by ellyweiss on August 7, 2012 at 15:49

    Nu stiu nici eu…
    Pe de-o parte ar fi ceva extraordinar…si poate tocmai pe asta se mizeaza cand se popularizeaza aceste asa-zise cazuri. ASta in cazul ca ar fi falsuri.
    Pe de alta parte, daca chiar ar fi real…atunci asta ar trebui sa ne puna pe ganduri.

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on August 7, 2012 at 16:45

      Aş fi curioasă să vb cu o persoană care susţine că îşi aduce aminte de viaţa sa anterioară. Dar nu găseşti aşa oameni la orice colţ, se pare.

      Like

      Reply

  2. Eu nu prea cred, desi am mai vazut cazuri pe discovery. Un baietel de un an si ceva vorbea o limba pe care in mod normal nu ar fi avut de unde sa o stie. Dar mereu ma intreb daca nu cumva sunt doar minciuni, spuse de parinti sau chiar de postul de televiziune, in goana dupa senzational.

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on August 7, 2012 at 08:27

      În ziua de azi îţi pui mereu întrebarea cât de adevărat e ceea ce vezi la televizor…asta aşa e, din păcate!

      Like

      Reply

  3. Reincarnare sau nu … ceva exista. Nu cred ca murim ,pur si simplu ! Constiinta noastra ramane undeva, in cineva … doar ca nu iese la suprafata🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

