Aş putea fi…dar nu sunt!

Sunt o mie de feluri în care aş putea să mă schimb, 1000 de modalităţi prin care aş putea deveni altă persoană, prin care m-aş putea modela, retuşa, ciopli.

Aş putea fi copila ce încă mai crede în Moş Crăciun, Zâna Măseluţă şi Făt Frumos… astfel, aş iubi naiv, cald, optimist şi m-aş lăsa purtată de valurile vieţii fără să-mi fie teamă de pericole, de monotonie, de cotidian.

Aş putea fi adolescenta rebelă ce o ţine din petrecere în petrecere şi nu are nevoie de iubirea adevărată, ci de libertatea absolută… astfel, aş iubi pe oricine îmi spune o poveste amuzantă, aş fi prietena tuturor şi a nimănui cu-adevărat. Aş cânta, aş râde, aş face tot ce-mi trece prin cap fără să mă gândesc la consecinţe. Aş cuceri şi-aş abandona !

Aş putea fi şi femeia matură şi rigidă, ce gândeşte pur profesional şi-şi vede interesul propriu înaintea intereselor celorlalţi din jurul ei… astfel, aş iubi un om sobru, rece şi întotdeauna preocupat de ale lui, ce-mi poate oferi spaţiu să mă pot ocupa de carieră, bani să investesc în profesia mea şi prânzuri formale cu prieteni falşi.

Aş mai putea fi fata profitoare, indiferentă şi ipocrită, ce ar fi în stare de orice pentru a-şi atinge scopurile… astfel, aş fi din plastic, cu genele mult prea rimelate şi chipul mult prea încărcat de falsitate. Aş folosi oamenii din jurul meu pentru propriul interes şi i-aş înlătura apoi ca pe ultimele resturi nereciclabile. N-aş iubi…

Aş putea fi oricine, orice…dar sunt eu ! Sunt fiinţa care are nevoie de iubire ca de aer, care visează în fiecare secundă a existenţei sale, care trăieşte sperând la o fericire absolută ; care ştie să se alinte dar este şi smiorcăită când nu-i convine ceva ; sunt cea care dezvăluie multe deşi ascunde totul, care dansează nopţi în şir dar şi leneveşte cu zilele sub pătura caldă şi primitoare… râd cu poftă dar sunt şi o « bocitoare profesionistă », îmi plac darurile dar îmi place să şi dăruiesc, sunt orgolioasă dar ştiu să şi las de la mine, am ambiţii dar şi temeri…profit de situaţii dar nu şi de oameni, iubesc şi-mi place să fiu iubită, admir şi-mi place să fiu admirată !

Da…sunt o mie de modalităţi prin care aş putea deveni altă persoană, dar ce rost ar avea ? Nu aş mai fi eu … 

Sursa foto: facebook.com

7 responses to this post.

  1. Eu nu as putea sa fiu ultima…desi niciodata nu spun niciodata. Uneori sunt prima, a doua sau a treia, uneori combinatii. Este ciudat sa fii una sau toate mereu. Tocmai de asta EU reprezinta o categorie atat de speciala. EU poate fi un parfum cu 1000 de arome, care se simt diferit, in functie de cine le miroase. Cred ca de asta alegem cu totii EU. Este greu sa fii propria persoana cu adevarat, intr-o lume asa de ipocrita. Dar drumul este asa de frumos atunci cand te descoperi..;

    Like

    Reply

  2. Posted by ellyweiss on August 11, 2012 at 12:53

    Frumos!
    Ai scris atat de frumos si sincer despre tine ca sigur n-ai putea fi altcineva.🙂
    Nici nu trebuie. E bine sa fim noi insine.
    Weekend placut!

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on August 11, 2012 at 13:33

      Asta e un fel de “replică” pentru cei ce vor/au vrut să mă schimbe!🙂 Dar ai dreptate, nu trebuie să fim altcineva decât noi înşine orice ar spune lumea! Un weekend frumos şi ţie! Te pup!

      Like

      Reply

  3. Frumoasa postare

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

