Ce vă mai umblă nasul…

De ceva timp încoace tot mă împiedic de nasuri ce nu-mi aparţin. Merg frumos pe stradă, hop, câte un nas care nu-mi dă pace. Intru într-un magazin, alt nas care nu mă scapă din ochi. Călătoresc cu autobuzul, numai nasuri în jurul meu care n-au, aparent, unde în altă parte să se introducă decât în treburile mele personale. Mai nou şi pe facebook tot găsesc câte un nas cârcotaş care vrea să-şi facă loc prin mulţime cu orice preţ. Măcar de mi-ar fierbe oala…

Când eram eu mai mică, expresia utilizată pentru posesorii nasurilor respective era “băgători în seamă”. Se mai zvonea pe la unii băieţaşi că joia ar fi “băgarea în seama”, ziua dedicată tuturor celor care explodează pe dinăuntru dacă nu-ţi demonstrează verbal superioritatea şi dizabilităţile lor…

Primul personaj din “povestea” de azi, care efectiv m-a făcut să râd în hohote în plină stradă, a fost o băbuţă la 1,50 m şi 30 de kg, udă. Eram în staţie cu prietenul meu şi aşteptam un autobuz să mergem şi noi în treburile noastre. Şi pentru că, după cum v-am mai spus, temperaturile au început să scadă în ultima vreme,  maieul ce-l purtam nu-mi asigura starea de confort de care aveam nevoie. Drept urmare, stăteam lipită poster de prietenul meu, tremurând puţin din încheieturi. Şi pentru că buzele-mi tremurau şi ele, s-a gândit dragul meu partener să mă mai pupe puţin, să le dea culoarea înapoi, căci deveniseră un pic mov. Şi cum mă pupa el acolo (a se accentua, PUPAT nu SĂRUTAT cu limbile încrucişate) o miniatură cu batic s-a postat lângă noi şi a început să bodogăne: “Da’ nu vă e ruşine aşa un pic să vă lingeţi ca câinii în plină stradă?Eeeee…aşa v-au învăţat părinţii voştrii? Aşa ca câinii să vă lingeţi?”; moment în care amândoi ne-am blocat, uitându-ne unul la altul preţ de câteva secunde. Iniţial nu am răspuns provocării, căci nu aveam chef de scandal “a la piaţă”. Dar când am văzut că băbuţa apăsase butonul de repeat şi nu se mai oprea, din râs am dat-o-n nervi şi i-am sugerat să-şi mute privirea în altă parte şi să-şi vadă de nepoţii ei. Baba… nimic! I se blocase caseta pe momentul crucial cu doi câini care se ling în public şi refuza cu îndârjire să realizeze că nu există termen de comparaţie între cele două situaţii. Noroc că ne-a venit autobuzul şi am sărit în el înainte să-i facem babei baticul, guler.

Al doilea personaj care nu şi-a putut ţine nasul în frâu (culmea, în aceeaşi zi) a fost, de data asta, o cunoştinţă. Hai, treacă-meargă…când ne cunoaştem personal mai merge un comentariu, dar nu prea îndrăzneţ. Ei bine, în cazul de faţă, îndrăzneţ e puţin spus. Ca să nu lungesc povestea cu detalii care nu vă interesează, am fost atenţionaţi şi eu şi prietenul meu, că va veni o mare supărare peste noi din partea cunoştinţei, dacă vom îndrăzni să facem sex dragoste cu năbădăi în următoarele zile: vinerea, duminica, în zilele de post, în zilele cu cruce roşie, în zilele cu cruce neagră, în zilele cu cruce în curcubeu, in zilele când ciripesc păsărelele şi când pe Trinitas TV ne încântă vreun PreaFericit. Mă întreb dacă-n ziua când porcii vor zbura avem voie… Auzind întreaga prelegere şi încercând să nu-mi dau ochii peste cap, că poate mă trăsneşte cineva de la Etaj, m-am întrebat dacă delfinii ajung şi ei în Iad dacă fac sex în zi de post. Am fost tentată, pentru câteva secunde, să-i adresez cunoştinţei întrebarea cu voce tare, dar m-am răzgândit subit când mi-am dat seama că mai am nevoie să trec pragul casei respective.

Ultimul personaj despre care voi vorbi are în jur de 60 de ani şi m-a abordat în faţa unui magazin, alarmat de faptul că aveam blugii tăiaţi şi un medalion cu un cap de extraterestru, la gât.  Mă aşteptam la veşnica replică “te-au mâncat câinii de arăţi aşa?”, dar am primit una originală: “Nu ai destule găuri, îţi mai trebuie şi-n pantaloni?”. Pot să spun că i-am admirat imaginaţia moşuleţului până când am constatat că era mai mult bolnavă decât bogată. Nu am răspuns la întrebarea sa şi am dat să plec, moment în care moşuleţul m-a apucat de braţ şi mi-a pus o altă întrebare: “Dar tu faci vrăji ca să îi chemi pe extratereştri?”. Bineînţeles că iar m-am blocat şi pentru câteva secunde nu am putut să-mi dau seama de unde-i veni această magnifică idee. Apoi mi-am amintit de căpşorul simpatic de extraterestru pe care-l purtam în decolteu şi un beculeţ roşu mi s-a aprins deasupra capului. Dacă la prima întrebare nu am fost nesimţită şi n-am vrut să-i răspund cu aceeaşi monedă, la a doua nu am mai ratat ocazia şi l-am avertizat că omuleţii mici şi verzi sunt în drum spre garsoniera sa şi-i vor savura creierul pane. Probabil moşuleţul chiar locuia într-o garsonieră căci luminiţa şmecheră din ochii lui s-a stins în mai puţin de-o fracţiune de secundă, după care omuleţul a făcut stânga împrejur şi a plecat, bodogănind o imitaţie de Tatăl nostru.

Cam astea-s cazurile ce merită menţionate, de dragul unui haz de necaz. Ar mai fi şi minotaurii din online, dar să-i lăsăm în plata sfântului facebook!

Voi aţi întâlnit oameni care nu ţin cont de vorba “nu-ţi băga nasul unde nu-ţi fierbe oala”?

Sursa foto: stumbleupon.com

12 responses to this post.

  1. Posted by Samira on August 24, 2012 at 19:47

    wow , si eu credeam ca sunt ghinionista
    ar trebuie sa se inventeze spray anti babe /mosi cu aroma de Mtv

    Like

    Reply

  2. Oh da! M-am amuzat teribil de modul tău de a povesti.. Evident că „de-alde d-ăștia” se găsesc la tot pasul.. mie-mi place să le dau cu parfum de Ignore.. mă gândesc că dacă-și bagă nasul li se va bloca odată și-odată și vor rămâne fără el.. apoi nu vor avea ce să-și mai bage :)) Pup :*

    Like

    Reply

  3. […] Cui nu-i convine alegerea mea să-şi ţină nasul în frâu! […]

    Like

    Reply

  4. Posted by ellyweiss on August 19, 2012 at 15:28

    Nici cu mine nu le este usor bagaciosilor :))
    Da, ai dreptate, sunt destui din acestia, care nu pot dormi de grija altuia.

    Like

    Reply

  5. Si eu ma descurc destul de bine. Ii fac sa regrete ca si-au bagat nasul unde nu aveau voie. :))

    Like

    Reply

  6. Posted by sebastianmihail on August 17, 2012 at 01:29

    Am întâlnit grămezi, dar am limba ascuțită, aproape ca o femeie aș adăuga răutăcios (chiar la serviciu am vreo 2 exemplare de băgătoare-n viața omului, care cred că nu pot dormi noaptea de grija mea) :))

    Like

    Reply

  7. Posted by Lucian Moldovan on August 16, 2012 at 22:36

    Mă întreb ce-o să zică aceşti năsoşi când vor citi articolul. Oare se vor lua de tine şi pentru că îţi “speli hainele in public”? :)) Iar răspunsul la întrebarea ta e da, am întâlnit, dar nesimţirea şi sarcasmul m-au scos din impas şi le-a dat cu oala în cap.😀

    Like

    Reply

    • Posted by Axlandra on August 17, 2012 at 09:54

      Băbuţa şi moşuleţul nu cred că vor ajunge pe blogul meu prea curând :)) Doar “cunoştinţa” să nimerească printr-o minune pe aici…:)) Şi “dânşii” din online😛

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

