Scrisoare celui ce va veni…

                        Dragă “tu”,

Nu te cunosc şi totuşi îmi lipseşti. Nu ştiu cum arăţi, dar mi-e un dor nebun de ochii tăi. Inima-mi e inundată de emoţie şi nerăbdare de fiecare dată când te visez. Nu ştiu ce pasiune divină şi ce nestăpânire infinită o pătrunde şi o încordează. Nu ştiu ce atingere spledindă o acaparează, acordându-i bătăile în ritmul iubirii.

Spune-mi, te rog, de unde răsar aceste raze de speranţă ce îmi încălzesc şi-mi luminează sufletul? Arată-mi, te rog, sursa acestor trepidaţii profunde ce-mi cuprind întregul trup amorţit. Demonstrează-mi, te rog, universalitatea trăirilor ce ard acum în mine. Cântă-mi istoria gândurilor tale şi desenează-mi harta trupului tău!

            Astupă-mi golul şi redă-mi suflarea!

            Adună-mi emoţiile şi arată-mi cărarea!

            Arată-mi drumul ce tre’ să-l parcurg!

            Atinge-mi trupul de la răsărit la amurg!

            Dăinui în mine, mă suprimi şi mă scalzi,

            În lacrimi secrete. Mă prinzi, apoi cazi.

Nu te cunosc şi totuşi te ştiu. Nu ştiu cum arăţi, dar deja simt lipsa privirii tale. Nu ştiu cum gândeşti, dar te cunosc de o viaţă. Nu ştiu când o să vii, dar te voi aştepta

                                                           A ta,

                                                                   „ea”.

Sursa foto: rosiehardy.com

10 responses to this post.

  1. […] de naivă aş putea să par… nu voi renunţa niciodată la ceea ce-mi doresc cel mai mult pe […]

    Like

    Reply

  2. Posted by Oni on September 5, 2012 at 13:29

    La timpul potrivit ii vor iesi pasentele.

    Like

    Reply

  3. Posted by Oni on September 5, 2012 at 13:20

    Nu generalizez ci ma refer doar la ceea ce am cunoscut eu.Si da clar atunci cand vezi ca se ingroasa gluma cel mai bine e sa pleci.E cel mai intelept lucru pe care il poti face. la un momentdat scrisorica il va intalni pe cel careia ii e dedicata si atunci totul va fi asa cum e se doreste.O zi faina si spor la scris.

    Like

    Reply

    • Poate va întâlni, poate nu…scrisorica are răbdare; că înainte nu prea a avut, s-a repezit în tot şi nu i-au ieşit “socotelile” aşa cum a vrut.🙂 Mulţumesc!

      Like

      Reply

  4. Posted by Oni on September 5, 2012 at 13:07

    Nu clar, pe “ea”specific nu am cum sa o cunosc./Insa intalnind de-a lungul timpului mai multe “ele” am citi des asa scrisorele ,iar mai apoi le-am vazut gasind scuze de a pleca si de acolo unde gurita lor singurica spune ca e “relatie divina”.Dar stii cum e cu zeii astia ,mereu dar mereu sunt nehotarati pe pe termen lung.😀

    Like

    Reply

    • E doar părerea ta şi n-am de ce să ţi-o contrazic, căci nu mă afectează pe mine personal cu nimic. Îţi spun atât: ce poate părea “relaţie divină” la început, e posibil să se transforme în coşmar. Şi atunci e normal să-ţi schimbi părerea şi să “pleci de acolo”, găsind “o scuză”.🙂 Nu cred că e cazul să generalizăm!:)

      Like

      Reply

  5. Posted by Oni on September 5, 2012 at 12:51

    Cam visatoare “ea”… Mai ales ca atunci cand apare il ignora cautandu-l in toti ceilalti numa unde trebuie nu😀.

    Like

    Reply

  6. :)) Tu ai scris o scrisoare pentru cel ce va veni, eu una pentru cea care a plecat. :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

